Tässä yks päivä SoulSilverissä kehittelin Misdreavusta Safari Zone Gatea edeltävällä routella ja randomisti tuli shiny Diglett. Moon miettiny jo pitkään sitä, kuinka ihmiset oikeasti jaksaa breedaa jotain tiettyä pokemonia, että ne sais shinyn ja vielä sellaisella naturella että sitä voisi jopa käyttääkin. Itse moon Blackissa breedannu tässä yli vuoden aikana semmosen parisataa Zoruaa, eikä ole tullut vielä yhtäkään shinya vastaan. Näitä Zoruioita mie käytän GTS:n tradepokemoneina, koska immeiset haluaa hulluna niitä. Tosin Black2 ja White2 -peleissä moisia on varmaan turhaa edes yrittää kaupitella, mau.
Salee sä munkitat villinä jonkun shinyn. :c
Munkin shiny Eevee tuli nyt vain vahingossa semmosena sivu bonuksena kun niitä IV:tä yritin säätää.
Zorua omasta mielestä ei ole mikään ihmeellinen GTS tradepokemonina. En ole vähään aikaan edes nähnyt ketään kuka haluaisi. Itse vaan deposittaan jonkun random Eeveen kun mulla kohta varmaan puolet boxeista pelkkää niitä.
EV treenasin muuten eilen yöllä mun yhen Eeveen 252 Sp.A, 252 Speed, 4 HP ja evolvasin Glaceoniks. Parit roundit E4:ssa ja se on nyt Lvl 59. Vois laskee sen loput IV:t kohta puoliin kun lähentelee Lv 100.
EDIT: Taino perhana, laskin jo arviot.
HP 10-11, Atk 4-5, Def 0, Sp.A 30-31, Sp.D 31, Spd 31
Arvioidut statit Lv 100 on: HP 251, Atk 116, Def 225, Sp.A 393, Sp.D 226, Spd 229