Kirjoittaja Aihe: Pokémon  (Luettu 70565 kertaa)

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Pokémon
« : Heinäkuu 22, 2012, 02:12:02 »
Päätinpä tehdä Pokémon-aiheisen langan, kun nähtävästi täälläkin on useampi jotka pelailevat kyseistä sarjaa niin voi keskustella asiasta ja vastaavaa.



Oma "questini" saada "täydellinen" Eevee/Glaceon jatkuu yhä. Kohta varmaa 5 boxia täynnä.

Myös niinkuin aikasemmin sanoin, että Haganen kiusaksi hankin suht. koht. helposti sen Female Timid Misdreavuksen niin..


Siinä kyllä meni kauemmin kun oletin.
Ekana random Misdreavus Mt. Silveriltä, sitten Route 47:lta Timid natureinen Ditto.
Mutta siinä sitten menikin kaikki aika kun tuli KAIKKEA muuta kuin sitä mitä etsin.
About 3 boxilisen Dittojen jälkeen vasta tuli. Sitten eikun hakemaan nopeasti Flame Body/Magma Armor Slugma lyhentääkseen hatch cyclejä. Hetken päästä heti ekasta eggistä tuli.

Piece of cake.

everinom

  • Vieras
Vs: Pokémon
« Vastaus #1 : Heinäkuu 22, 2012, 02:22:43 »
Ajattelin jo ite tehä pokémon threadin. :D
Oma questini olis kehittää ittelleni 100 levunen tiimi. :3

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #2 : Heinäkuu 22, 2012, 17:20:07 »
Jumalauta Numbbi, ei paha :'D Itsekin sain juuri viime yönä juuri kyseisen laisen Misdreavuksen enkä kadu mitään. Nyt vaan ketuttaa se kun Pokeathlon Dome ei ole tarjonnut pariin viikkon Dusk Stonea ostettavaksi. Ja muualta en saa moista ennen kuin olen päässyt Kantoon. Okei, olisihan se National Parkin ötökännappauskisakin olemassa, mutta son syvältä ja ei oikein ole ollut onni puolella. Täytyy siis näillä näkymin hakkaa Elite Four ja Champion ja Misdreavuksella, eikä sillä paremmalla.

Ja Blackin puolella taas moon vieläkin siinä vaiheessa että pitäisi breedaa vielä pari poksua ja sitten voisin aloittaa niiden kehittämisen kunnon tappajiksi. Mutta ei vain yksinkertaisesti jaksa ja meikäläiselle son harvinaisen pitkä prosessi. En ole koskaan jaksanut kehittää pokemonia 100 leveliseksi, korkein on 93lvl. Ja silläkin oli IVt ja EVt mitä sattu. Ja naturekin. Onneksi ens viikolla hommaa kaverin veljeltä Platinumin ja örvellän kaikki Sinnohin legendaariset ja alotuspoksut.

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Pokémon
« Vastaus #3 : Heinäkuu 22, 2012, 17:46:57 »
Joo, itellä tällä hetkellä Yellow ja silver ostettuna. Uudemmassa mallissa HeartGold on jumittunut ihmeelliseen "connection error"-ongelmaan (pelistä ei kuittia, en vitus maksa Amolle sen korjaamisesta) ja Blackissä taisin antaa turpaan ensimmäiselle salipäälikölle, jonka jälkeen siirryin pelaamaan conquestia. Conquestissa hallussa 6 linnaa ja tällä hetkellä etsin sopivia pokemoneja sotilaille. sen verran olen kuussut, että viimeksi käydyssä sähkö-tyypin linnassa en sitten sotiessa saanut kahta vastustajaa hakattua ajoissa.

Tarkoituksena olisi itse myös perehtyä turnaus-kelpoisien yksilöiden hommaamiseeen, mutta vittuako jaksan kattoo ohjeita moiseen, pelannut pienestä pelit sattumanvaraisilla iskujen vaihdoksilla ja antanut turpaa aina sillä alkupokemonilla kaikkille, napannut aina vaan jonku uuden pallolla ku tulee vastaan joku mitä ei oo ollu. Tarkoitus olisi ainakin tehdä tulevaisuudessa "pokekauppa"-sydeemi , pystyn meinaan tekemään  varmuuskopioita ja vaihtamaan niiden välillä pokemoneja, itseltä löytyy DS:n lisäksi 3DS.  Pitäisi nyt ilmeisesti oottaa black/white version 2-peliä, jolloin saisi vakaan talletuspaikan itsellensä niihin ja vois mennä Amolle uliseen toimimattomuudesta.  Lokakuuta odotellessa....
EI vitsit, otan 3DS:n inttiin mukaan ja pelaan pokemonia : DDDDDD
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #4 : Heinäkuu 22, 2012, 18:03:35 »
EI vitsit, otan 3DS:n inttiin mukaan ja pelaan pokemonia : DDDDDD
Suosittelen, Pokemonia on mukava pelata oli missä tahansa :'D

Entäs onko tämä Conquest oikeasti ostamisen arvoinen? Japanissa kun moinen ilmestyi, olin ihan innoissani mutta nyt olen hieman meh, koska oma rahatilanne ja pitäisi vielä cossikin vääntää Traconiin ja mennä itse tapahtumaan. Mielenkiintoiselta se vaikutti kuitenkin, mutta arveluttaa vain hieman, että onko se hyvä vastine rahoille. Parhaimassa tapauksessa voisin kyllä isälle hihkaista asiasta, kun veli meni taas saamaan uuden pelin eikä meikäläistä ole muistettu pelillä kuin reilu vuosi sitten kun kinuin Blackin :'D Tosin, White 2 on kyllä se jonka haluan ehdottomasti, ettäh... Argh, miksi maailma on niin julma eikä suosi köyhiä opiskelijoita?

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Pokémon
« Vastaus #5 : Heinäkuu 22, 2012, 19:37:40 »
Conquest on ihan jepa, toki ite en oo viel pelannut sitä kauhean pitkälle. Ainakin alussa on liian helpot vastukset ja jelpitään mielestäni liikaa. Kuitenkin en oo viel tos pelis päässyt puolustus-vaiheeseen, sillä pelissä on mahdollisuus menettää omia linnoja, joten veikkaisin pelin lopun olevan aikamoista touhailua. kuitenkin mielestäni pelissä on kuitenkin jätetty joitakin tärkeitä ohjeita näyttämättä, esimerkiksi kaupassa voit ostaa vaikka panssarin ja pistää sen päälle juuri sille tyypille, joka kaupassa on, mutta loput XXXXXXXXXXX muuta taistelijaa jää ilman, lisäksi tuo ei kerro milloin jotain uutta avautuu, esimerkiksi salasana-syöttön huomasin tulleen myöhemmin valikoon mahdolliseksi. Itse pelaaminen on ihan hienoa, mutta koko pelaaminen menee siihen grindaamiseen ja pokemonien liikutteluun, Fire Emblemissä oli sentään juoni, joka innosti jatkamaan, Conqiestin juoni on aikas tylsähkö. Lisäksi kaiki sotilaat näyttää melkein aina samalta (tyyliin 6 eri vaihtoehtoa , miltä se tyyppi näyttää), joten omaa lemppariakaan ei joukosta oikein erotu. Kuitenkin ajna tappoon se on ihan kiva, itsellä ob tuo R4:ssa, joten en ole menettänyt mitään. näköjään täs tulee pian eurooppa-versiokin aikas pian , voisi ostaa sen mahdollisia vaihtoja varten, jenkki-versiosta ei pysty vaihtaan euroopan versioon.
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #6 : Heinäkuu 23, 2012, 00:53:40 »
Tarkoitus olisi ainakin tehdä tulevaisuudessa "pokekauppa"-sydeemi , pystyn meinaan tekemään  varmuuskopioita ja vaihtamaan niiden välillä pokemoneja

Mitäs meinaat tällä tarkelleen?

Ja tuossa kun breedailin niin tuli Sp.A/Sp.Def/Speed 31 IV Eevee mutta sen nature oli Impish tai jotain. :V aarghhasd

J_onn_e

  • Tokyo Metropolitan Police Special Vehicle Section 2, Division 2.
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 003
  • Shinohara Heavy Industries AV-98 Ingram
    • Profiili
    • Get money
Vs: Pokémon
« Vastaus #7 : Heinäkuu 23, 2012, 01:07:41 »
^ ootko muute katton noi IV:t iha 1 levusena?

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #8 : Heinäkuu 23, 2012, 11:28:32 »
ootko muute katton noi IV:t iha 1 levusena?

Mä ainaskin katon Blackissä ne Lvl 1:nä. Battle Subwayssä on yks tyyppi joka arvioi ne.


Eilen yöllä tylsyydessäni kun jälleen breedailin Eeveetä, niin tuli jopa tuloksia.
Yksi Male Modest Sp.A/Sp.Def/Speed 31 IV Eevee ja yksi EI-Modest HP/Sp.A/Speed. :V

Ja sitten.. Hetkinen.


Yhtäkkiä sieltä hatchaantyy minun ensimmäinen oma Shiny ikinä. (Red Gyarados/vaihdetut Shinyt/Touohumon shinyt ei lasketa)
Male Modest HP/Sp.Def 31 IV ja mahdollisesti ja surullisesti matala Sp.A. ;_; Mutta en voi valittaa, koska Shiny.

J_onn_e

  • Tokyo Metropolitan Police Special Vehicle Section 2, Division 2.
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 003
  • Shinohara Heavy Industries AV-98 Ingram
    • Profiili
    • Get money
Vs: Pokémon
« Vastaus #9 : Heinäkuu 23, 2012, 11:40:11 »
^ toi nimi

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #10 : Heinäkuu 23, 2012, 13:58:03 »
Meinaat varmaankin tota mun OT:ta tossa.

En ihan tiedä mitä ton Shinyn kanssa tehdä. :V

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Pokémon
« Vastaus #11 : Heinäkuu 23, 2012, 16:12:29 »
Ite en ole sellanen pokepelaaja joka kattoo luonteiden perään ja raassaa niistä .____. Muutenki kun oma DS on mäsä nii en voi harrastaa juuri vaihtojakaan (Paitsi jos joku tietää voiko ja miten emulaattorilla suorittaa vaihdon toisen emutiedoston välillä?)
Nuzlocke tyyliin on kiva vetää (tai puolittain)

Dat shiny Eevee HNNNNGH Itellä eka shiny ikinä tuli vastaan Sapphiressa (kun mulla oli DS käytössä ja peli talella) shiny Zubat, unohdin kuitenki siirtää mokoman Diamondiin ja alotin Sapphiren uudestaan koska startterit >___>

Onko kukaan muu vielä muuten siitä tietoinen että ovat julkaisemassa 3DS:lle uusintaversiot Sapphiresta ja Rubysta öuö
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

ObD

  • Vieras
Vs: Pokémon
« Vastaus #12 : Heinäkuu 23, 2012, 16:31:04 »
Ei vittu Numbbi, sut pitäs yhyttää juttelee Puuppiksen kaa. Tää mies kans grindaa hulluna täydellisyyden perässä.

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #13 : Heinäkuu 23, 2012, 17:12:05 »
Muutenki kun oma DS on mäsä nii en voi harrastaa juuri vaihtojakaan (Paitsi jos joku tietää voiko ja miten emulaattorilla suorittaa vaihdon toisen emutiedoston välillä?)
Nuzlocke tyyliin on kiva vetää (tai puolittain)

Onko kukaan muu vielä muuten siitä tietoinen että ovat julkaisemassa 3DS:lle uusintaversiot Sapphiresta ja Rubysta öuö

Emulaattoreilla voi vaihtaa periaatteessa ja Ruby/Sapphire remakesta ei ainakaan mulla ei ole mitään tietoa.

Ei vittu Numbbi, sut pitäs yhyttää juttelee Puuppiksen kaa. Tää mies kans grindaa hulluna täydellisyyden perässä.

En minä nyt ihan täydellisyyden perässä aina ole, mutta tahtoisin vain hellästi saada toooosi hyvän. :^D

everinom

  • Vieras
Vs: Pokémon
« Vastaus #14 : Heinäkuu 23, 2012, 17:52:54 »
Voihan Vespiquen ja Pokémon Black. Oon vääntäny nyt tunnin Route 12 ja ei oo tullu yhtäkään vastaan. Tahtoo Vespiquenin ;_;