Itselläkin on kamala määrä siirrettävää. Vasta viisi olen saanut siirrettyä GTS:n kautta, koska olen niin luuseriforeveraloneotus. Nyt tuli kyllä stoppi, kun tajusin että en onnistukaan siirtämään joitain legendaarisia, kun en ole nähnyt niitä White kakkosessa vielä-->Vitutus.
Hyhhyihyii, ei tolleen voi siirtää mitään. Pelkästään Wireless/IR Tradet on jo kamalia.
Kamalaahan se on, mutta oli pakko kuitenkin jo valmiiksi ottaa talteen muutama. Olin kärsimätön ja toisaalta sen takia eilen vähän tulikin probleemia, kun yritin siirtää kaksia shinya Gyaradostani Black-->White 2 ja yhtäkkiä DS ei enää tunnistanu Blackia ja siinä meinas sitten tulla kauhea itkuparkuhuutoraivarit, koska kaikki awesumit pokemonit ompi vielä Blackissa..... Ei vittu jos menettäisin ne. Yli vuoden niitä keräilly ja kasassa jo yli 400, tarkoitus White kakkosessa saada dexi täyteen vihdosta viimein, jos ja kun tulisi eventtejä joista saisi näitä event exclusive-poksuja, esim. Mew ja Jirachi.
Kokeilin jo aikaisemmin pelin julkaisupäivänä noutaa sitä, mutta nature oli aina väärä ja kyrpä otsassa re-starttasin DS:n, kunnes ragequittasin loppujen lopuksi :I Toivottavasti tällä kertaa tulisi oikea nature.
Enpäs tajunnutkaan yrittää resettailla Genesectille mtn järkevää naturea. Noh, meni jo. :V
Itsekin tajusin sen vasta Genesectin kohdalla... Prkl, olisi se Keldeokin ollut parempi, samoin muut vanhemmat event-poksut.
Ja ei, Gentle nature on tullut nyt neljä kertaa (en halua ötökästäni lempeää, vaan raa'an tappajan). Yksi Timid oli myös, mutta Hasty kuulostaa paljon paremmalta. Varsinkin kun on tuo Hasty (+speed, -defense), U-turn (+STAB) ja lopuksi 120 base attack, niin.... Me gusta. Saisipa Zoroark myös STABin kyseisestä attackista.