Mä en varmaan vielä saisi valittaa Undertalesta kun en ole sitä läpäissyt "oikealla" tavalla, mutta valitan kumminkin vähän. Pelattavuuden suhteenhan tuo ei todellakaan ole kaiken saamansa hypen arvoinen, jos nyt alan vaikka Hotline Miami 2:seen vertaamaan. Toisaalta eivät nuo Telltale Gamesin The Walking Dead-pelitkään olleet pelillisesti mitään mestariteoksia, mutta tarina pelasti.
En myöskään välittänyt hirveästi Undertalen hahmoista (voi taas johtua randomista pelitavastani), esim. Corpse Partyissa taas olen välillä aidosti harmissani kun joku hahmoista kuolee. Soundtrack pelissä oli tasoa ihan ok (olihan siellä muutama ihan tarttuva kipale), eipä omasta mielestäni yltänyt tuon edellämainitun HM:n saati sitten Touhoun tasolle. Kattoo nyt jos jaksan vielä ruoskia itseni pelaamaan Undertalessa pacifist/genocide juoksut läpi miten muuttuu mielipiteeni tästä. Kaipa se pitäisi ettei forkan fanaattisimmat Undertale-fanit tule ja nylje mua tästä hyvästä elävältä...
Ja viimeisin peli mikä multa meni läpi on nimeltään Corpse Party: Blood Drive. Ei ollut edeltijensä veroinen tekele, enkä sellaista kyllä odottanutkaan. Todella pitkät latausajat pistivät välillä vituttamaan ja pelin juoni oli vähän mitä oli. Aikaisemmista osista tutut hahmot ja näiden kohtalo kuitenkin kiinnostivat, muuten olisi varmaan jäänyt pelaamatta. Onneksi Corpse Party 2 muistuttaa taas enemmän alkuperäistä.