Kirjoittaja Aihe: FPS-pelit  (Luettu 53063 kertaa)

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
FPS-pelit
« : Marraskuu 08, 2010, 12:18:24 »
1. Mitä FPS-pelejä pelaat? Miksi?
2. Mitä FPS-pelejä et pelaa? Miksi?
3. Mitä FPS-pelejä haluaisit pelata? Miksi?

Ja sitten omat vastaukseni:

1. Näitä on monta, mutta mainitaan nyt esimerkiksi Crysikset, Halffikset, TF2 ja Wolfteam.
2. CS ja Sorsa, en ole koskaan tajunnut niiden ympärillä pyörivää hössötystä.
3. Call of Duty: Black Cocks, ja saan sen tänään (Y)

Saa pyörittää myös normaalia keskustelua ;)
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Jagdpanther

  • Vieras
Vs: FPS-peliöt
« Vastaus #1 : Marraskuu 08, 2010, 12:31:47 »
1. Nyt ei tule pelattua mitään FPS:ää, kun ei ole markkinoille tullut.
2. Ikinä en ole halunnut mm. CS:ää pelata juuri turhan ylihypetyksen vuoksi.
3. Call of Duty: Black Ops, peli vihdoin sijoittuu muuhunkin kuin II maailmansotaan tai nykypäivään, ja World at Warista tuttu Zombie -tila saa jatkoa. Samperi ei tänään vielä tullut. :<

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: FPS-peliöt
« Vastaus #2 : Marraskuu 08, 2010, 13:01:30 »
Samperi ei tänään vielä tullut. :<
Ite ostan sen Steamista. Hiukan kalliimpi mutta en välitä, koska ei ole suurempia rahahuolia alaikäisenä.
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Selleri

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 356
    • Profiili
Vs: FPS-peliöt
« Vastaus #3 : Marraskuu 08, 2010, 13:24:37 »
1. Viimeksi tuli läpipelattua DooM 3, liian pitkä ja loppua kohden itseääntoistava mutta kuitenkin mieleenpainuva ja viihdyttävä kokemus. Melkoisen passiivisesti silloin tällöin harrastan Team Fortress 2:a. Joitakin lemppareitani menneiltä vuosilta ovat alkuperäiset DooMit, Aliens vs. Predator 2 ja *rumpusoolo* Halo: Combat Evolved. "Ei v*ttu mitä mainstream-paskaa!" Jepjep. Sitä oppii joka päivä välittämään muiden mielipiteistä aina vain vähemmän. Ja ainiin, Left4Deadia en voi olla mainitsematta. Harvoin on tullut yhtä hauskaa vietettyä kolmen kaverin kanssa.

2. Mitä en pelaa... no hetken mielijohteesta tulin CoD4:n hankkineeksi kun sattui hyvin halvalla olemaan. Tuli vedettyä läpi ja netissä hakattua jonkin aikaa, muttei enää jaksa kiinnostaa.

3. Ja tahtoisin pelata Operation Flashpointia. Sekä Halo: Reachia. Jälkimmäinen onnistunee helposti kun heitän visiitin eräälle tuttavalleni.

Hilselinko

  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 679
  • Bob The Blob! <3
    • Profiili
    • Indiedb Bob the Blob!
Vs: FPS-pelit
« Vastaus #4 : Marraskuu 08, 2010, 21:56:20 »
Siis mulle!

1. Halo Reach, Halo 3, halffikset, Halo ODST, siinäpä ne pelit mitä pelailen nyt. Ja kaikki on boxille.
2. En oo älynnyt myöskään CS:ssän hienouksia ja godit sekä MOHit jää pikkasen varjoon mun pelialueelta,
3. Kokeilla tahtoisin...? perkele kaikki pelit mitä tahtoisin pelata on kolmannen persoonan räiskintää, hiivintä ja muuta sellasta Batman archam city, tuleva d.m.c Assasin creed brothethood (miks en perkele muista enää mitä ootan tulevalta vuodelta). Noh siinäpäs ne sit olikin.


Aivan ja Loli hyvä REACH:in kamppanja on tehty kivasti yksinpeliä silmällä pitäen ei co-op modea 8(. harmi sinäänsä sillä se on TODELLA näyttävää kamaa.

HeviVitunMosher

  • Vieras
Vs: FPS-pelit
« Vastaus #5 : Marraskuu 08, 2010, 23:06:09 »
1. Team Fortress 2 taitaapi olla se mitä eniten pelailen. Jos rupeen luettelee kaikki FPS pelit joita olen pelannut niin siinä kestänee hetki joten en jaksa. Ainii joo L4D2 sillon tällöin
2. Cs ja Css ei kiinnosta paskan vertaakaa eikä myöskään CoDitkaan. MW2 oli täys paska peli täynnä 12v cool tubettajia ja commandon käyttäjiä. En osta enää ikinä pelejä joissa lukee Activision.....
3. Ensivuonna tulee......DUKE NUKEM FOREVER!!!!!!!!!!!!

Void

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 145
  • Caver
    • Profiili
Vs: FPS-pelit
« Vastaus #6 : Marraskuu 08, 2010, 23:20:50 »
Itse en tunnetusti mikään FPS:n ystävä ole, mutta tulihan noita joskus pelattuakin.

1. DooM ja DooM 3 on molemmat moneen kertaan läpi vedettyjä. Oma suosikkini tulee kuitenkin aina olemaan se ensimmäinen Unreal Tournament. Joskus tuli pelattua kans Quake 3:tä ja Arenaa. Haloa ja Halo 3:a piti kokeilla, kun menin boxin hankkimaan. Tulin siihen tulokseen, etten osaa ohjata boxiohjaimella ukkelia tarpeeksi hyvin, joten siihen se jäi. Samasta syystä jäi myös Turok kesken. Bioshock (PS3) on tosin rautaa.
Mutta nyt juuri en pelaa.

2. Never again Halo yllämainitusta syystä. CoD-skillzeillään (lue: cheateillään) ylpeilevät 12-kesäiset essijonnet ryvettävät kiinnostukseni yleensäkin pelisarjaa kohtaan. Plus se, etten tajua sitä pelimedian massahurmosta, kun koittaa se toinen aika vuodesta, kun uusi CoD-rahastaja saa essijonnet vittuilemaan kaupan myyjille, kun eivät suostu myymään K-15 peliä. Olipas monta kunia.

3. Duke Nukem Foreveriä kokeilen varmasti jo huumorinkin takia. Muuten se jääkin todnäk siihen. Bioshock 2 ehkä joskus, kun pelin hinta tippuu alle 15 €.

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: FPS-pelit
« Vastaus #7 : Marraskuu 15, 2010, 11:09:16 »
1. Lähinnä Call of Dutyja ja Medal of Honoreita.
2. CS ja Halot, CS:sä on liikaa kämpperitä ja olen mennyt Halo 3:n ainakin 6 kertaa läpi ja on mennyt hermot siihen kun menen kavereiden kanssa vastakkain, ne hakevat vain singon ja ampuvat sillä ja heittävät kranaatteja.
3. Black Opsia. Koska se ei liity II maailmansotaan tai nykyaikaan, ja siinä on natsizombeja joita on kiva tappaa kavereiden kanssa.

Kyubi

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 98
    • Profiili
Vs: FPS-pelit
« Vastaus #8 : Marraskuu 16, 2010, 20:28:06 »
En paljoa fpsiä pelaile,Paitsi Team Fortress 2. tykkään hahmosuunnittelusta ja siitä ettei siinä ole ylirealistista fysiikkamoottoria kuin joissan xboxin mainstream-mössöissä

Ja mitä fpsiä en pelaa? Counter-Strike. Half life kopio,ja sinne ei kannata varsinkaan nyyppänä enään mennä pelaaman
Kaikki siellä kuitenkin käyttää kokoajan sitä helkatin avikkaa. ja itse en pidä siitä aseidenosto systeemistä ollenkaan
Kaikki Halot,leffalisenssiräiskinnät ja sellaiset kankeat xbox mössöt. varmaan jo huomasitte että minulla on jotain xboxia vastaan...elkää välittäkö,pelaatte mitä pelaatte.

Void

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 145
  • Caver
    • Profiili
Vs: FPS-pelit
« Vastaus #9 : Marraskuu 17, 2010, 02:20:48 »
varmaan jo huomasitte että minulla on jotain xboxia vastaan...elkää välittäkö,pelaatte mitä pelaatte.

Terveen ihmisen merkki, turha hävetä.

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: FPS-pelit
« Vastaus #10 : Marraskuu 17, 2010, 09:41:23 »
varmaan jo huomasitte että minulla on jotain xboxia vastaan...elkää välittäkö,pelaatte mitä pelaatte.
Terveen ihmisen merkki, turha hävetä.
Jeah, ainoot oikeet pelilaitteet on PC, DS R4:llä ja Wii Homebrew Channelilla. Ja ehkä PS3 koska siihen saa linuxin :D

EDIT: Mutta en puhuisi PS3:n kohdalla pelikoneesta vaan pikemminkin mediakeskuksesta.
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Miss Alice

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 553
  • Ghostly Gardener
    • Profiili
Vs: FPS-pelit
« Vastaus #11 : Marraskuu 17, 2010, 21:55:03 »
varmaan jo huomasitte että minulla on jotain xboxia vastaan...elkää välittäkö,pelaatte mitä pelaatte.
Terveen ihmisen merkki, turha hävetä.
Jeah, ainoot oikeet pelilaitteet on PC, DS R4:llä ja Wii Homebrew Channelilla. Ja ehkä PS3 koska siihen saa linuxin :D

EDIT: Mutta en puhuisi PS3:n kohdalla pelikoneesta vaan pikemminkin mediakeskuksesta.

Hiljaa siellä, 360:tä diggaan D8< grafiikat pyörii siellä hyvin, jos unohdetaan se ärsyttävä kiiluminen joissain peleissä, ja "isoissa" peleissä (kröhMassEfectkrääh), se välillä lagittaa, mutta tykkään kuitenkin.

Mutta on PS2 mulle kuitenkin rakkain~ (eikä naureta siellä D<)[/offtopic]
Dead bodies having a nice flower-viewing! How elegant.

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: FPS-pelit
« Vastaus #12 : Marraskuu 17, 2010, 21:55:40 »
varmaan jo huomasitte että minulla on jotain xboxia vastaan...elkää välittäkö,pelaatte mitä pelaatte.
Terveen ihmisen merkki, turha hävetä.
Jeah, ainoot oikeet pelilaitteet on PC, DS R4:llä ja Wii Homebrew Channelilla. Ja ehkä PS3 koska siihen saa linuxin :D

EDIT: Mutta en puhuisi PS3:n kohdalla pelikoneesta vaan pikemminkin mediakeskuksesta.

Hiljaa siellä, 360:tä diggaan D8< grafiikat pyörii siellä hyvin, jos unohdetaan se ärsyttävä kiiluminen joissain peleissä, ja "isoissa" peleissä (kröhMassEfectkrääh), se välillä lagittaa, mutta tykkään kuitenkin.

Mutta on PS2 mulle kuitenkin rakkain~ (eikä naureta siellä D<)[/offtopic]
Mulla on PS2
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Selleri

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 356
    • Profiili
Vs: FPS-pelit
« Vastaus #13 : Marraskuu 17, 2010, 22:12:21 »
Sanoiko joku konsolisota? PS3 on Boxia parempi koska MGS4. Kaikkia sukupolvia kun taas katsotaan, SNES vie.
*Tähän vielä juttua PC:n ylivertaisuudesta kaikkiin muihin alustoihin nähden.*

Jos asiallisesti puhutaan, jokainen pelatkoon minun puolestani millä lystää. Nykyään PS3:lle ja Boxille vielä julkaistaan miltei aivan samat pelit, itse hallitsen molempien kontrollerit hyvin eikä hyvissä käännöksissä yleensä eroja näy. Eikä se ole minulta pois jos joku tykkää vaikka pelata Wiillä tai jumittaa edellisellä sukupolvella.

punakone

  • 嫌なやつ
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 557
  • Literally Hitler
    • Profiili
    • Touhou.fi
Vs: FPS-pelit
« Vastaus #14 : Marraskuu 17, 2010, 22:22:53 »
PS3:lla ei ole pelejä.

Itse käyttelen 360:stä, PC pelaaminen on jäänyt jostain syystä pidemmäksi aikaa ja PS3:a varten odotetaan Gran Turismo 5:sta.

Pitäisi jaksaa ostella vähän pidempää CAT5:sta jotta saisi xboxin taas nettiin, mutta ei ole oiken jaksanut kun pitäisi jaksaa porailla kattoa hieman ja vetää johto vintin kautta ettei lattioita tarvitsisi nuohota.

Pikkuhiljaa on alkanut taas into kohota että jatkaisi MW2:n hakkaamista mutta eipä oikeen tämän netittömyyden kanssa ole onnistunut. Black Opsikin pitäisi hommata.

9. Mekanisoitu taisteluosasto "Jääkeijut"