Äänestys

Kuin moni tupakoi?

Kyllä
12 (14.6%)
Ei
70 (85.4%)

Äänestäjiä yhteensä: 66

Kirjoittaja Aihe: Tupakointi  (Luettu 61516 kertaa)

Tiiu

  • Vieras
Vs: Tupakointi
« Vastaus #15 : Joulukuu 02, 2012, 20:23:57 »
En ole koskaa, enkä tule ikinä polttamaankaan.. väkisin sitä joutuu kaupungin keskustas imppaahengittää D;

Beardmaster

  • Vieras
Vs: Tupakointi
« Vastaus #16 : Joulukuu 02, 2012, 20:26:50 »
Voin sanoo että olin lapsena hirvee gansta ja vedin pari tupakkaa joskus nelosel.. cB
Mut nyt en tod. halua..
Joskus kyllä tulee sellain olo, kun vitutaa sillai tosi mukavasti, et vois vetästä... Mut sit tulee läpsittyy itseään otsaan ja todettua että mitä hittoa tullu oikein ajateltua... Noh, vituttaes tulee ajateltua kaikenlaista semmosta, mitä en yleensä...

se on niin harmillista että monet nuoret alottaa tupakoinnin koska se on "cool"
itselläni oli hieman typerämpi syy. lähti siitä kun dokasin ekan kerran 19 vuotiaana (joo ei maistunu alaikäsenä). vanha koulututtu pisti röökin huulee ja opetti mut tupakoimaa. noh ei siitä tullu tietenkää mitää.
siitä meni vähä aikaa eteepäin rupesin ostelee pikkusikareita ja piippua myös polttelin. ajatelin että noh muutaman kun polttaa ei paha vielä ole.
noh siinä meni aikaa vielä lisää. mutsi lopetti tupakoinnin mutta jäi kiinni ja silloin päätin että kostetaan tämä. ainakun äiti meni röökille menin sinne mukaan ja poltin myös. ajattelin että tällä tavalla saan hänet lopettamaan. paskan marjat. menee about aski päivässä norttia koska olen idiootti. mitä me tästä opimme..... jaa a en tiiä

Reima

  • Sotanorsu
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 486
  • Tero saatana
    • Profiili
    • Jtn suttuja .__.
Vs: Tupakointi
« Vastaus #17 : Joulukuu 02, 2012, 20:32:27 »
Voin sanoo että olin lapsena hirvee gansta ja vedin pari tupakkaa joskus nelosel.. cB
Mut nyt en tod. halua..
Joskus kyllä tulee sellain olo, kun vitutaa sillai tosi mukavasti, et vois vetästä... Mut sit tulee läpsittyy itseään otsaan ja todettua että mitä hittoa tullu oikein ajateltua... Noh, vituttaes tulee ajateltua kaikenlaista semmosta, mitä en yleensä...

se on niin harmillista että monet nuoret alottaa tupakoinnin koska se on "cool"
No siis, mie poltin sen takia ku liikuin VÄHÄN (niihin aikoihin noin about 15) vanhemmassa seurassa, mut sekin kun olin Venäjäl sukulaisten luona... Mut onneks se oli vaan se yks kesä, ja ei menny sen kesän aikana ku 2-3 tupakkaa, ellei joka 1½-2½... Että mjuuh ._.

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Tupakointi
« Vastaus #18 : Joulukuu 04, 2012, 10:51:52 »
Tulipahan joskusk alaikäisenä tätäkin paskaa harrastettua n. puolisen vuotta satunnaisesti eli joka toinen viikonloppu kun kavereiden kanssa ryyppäiltiin. Lopetin tuossa silloin ennen sitä legendaarista Kouvolan miittiä. Kuitenkin onnistuin siinä, etten ikinä ostanu vaan pummein ku halusin. Kuitenkin en tykkää tupakanpoltosta edes tuolloin ku poltin, vihaan sen savua ja otttasz henkeen pahasti jostaki syystä. Hävettää välillä kun kaveri polttaa ja meikäläinen alkaa yskiin heti siin 3 metrin päässä. Kuitenkin kannatti lopettaa ja huomautella kaverille,  yksi pahimmista polttajista (poltti 2 askia per päivä) soitti mulle ku käskin sen lopettaa polton tos syyslomalla ni kertoo ettei ole polttanut sitten lainkaan, siirtyi aluksi nikotiini purkkaan ja nykyään ei käytä edes sitäkään.
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Beardmaster

  • Vieras
Vs: Tupakointi
« Vastaus #19 : Joulukuu 04, 2012, 14:55:21 »
Kuitenkin kannatti lopettaa ja huomautella kaverille,  yksi pahimmista polttajista (poltti 2 askia per päivä) soitti mulle ku käskin sen lopettaa polton tos syyslomalla ni kertoo ettei ole polttanut sitten lainkaan, siirtyi aluksi nikotiini purkkaan ja nykyään ei käytä edes sitäkään.

oi jos mullakin olis tuollainen tahdonvoima

Tuomiorovasti

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 142
  • Jaan tuomiota.
    • Profiili
Vs: Tupakointi
« Vastaus #20 : Joulukuu 04, 2012, 17:58:11 »
Näh, menee rahat ja ainut asia positiivinen asia mitä löydän on sosiaalinen kanssakäyminen ja sitäkin voi harrastaa ilman tupakointia ;)

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Tupakointi
« Vastaus #21 : Joulukuu 04, 2012, 18:03:04 »
Näh, menee rahat ja ainut asia positiivinen asia mitä löydän on sosiaalinen kanssakäyminen ja sitäkin voi harrastaa ilman tupakointia ;)

Ajatukseni tiivistettynä yhteen virkkeeseen..... Kaiken lisäksi altistaa henkensä kaikelle paskalle tuolla polttamisella. Nykyihmiset muutenkin niin sairaita ja elää epäterveellisesti (en tarkoita etteikö vielä joku ole terve tai elä terveellisesti, but I hope you got the point).

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Tupakointi
« Vastaus #22 : Joulukuu 04, 2012, 19:20:44 »
Iteppä en polta kun haisee ja maksaa ja ei kinost (samaan tyyliin ei alkoholi mene kun maistuu siideriki jo nii järkyttävän pahalta ja huumeeista pysyn kepeesti kaukana, absolutisti siis). En kyllä valita jos joku näitä harrastaa, omat valintansa kullaki
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Tupakointi
« Vastaus #23 : Joulukuu 04, 2012, 19:43:43 »
Itekkään en tupakoi... Näen välillä punaista kun nään tupakoitsijan varsinkin silloin kun semmoinen kulkee edellä kun on menossa kouluun eikä pääse ohittamaan ks. haisutteliaa... Tupakoinnista tulee yskä ja syöpä... EI kiitos.
Spoiler (click to show/hide)

Beardmaster

  • Vieras
Vs: Tupakointi
« Vastaus #24 : Joulukuu 04, 2012, 19:57:30 »
Itekkään en tupakoi... Näen välillä punaista kun nään tupakoitsijan varsinkin silloin kun semmoinen kulkee edellä kun on menossa kouluun eikä pääse ohittamaan ks. haisutteliaa... Tupakoinnista tulee yskä ja syöpä... EI kiitos.
Spoiler (click to show/hide)

kunhan et oo vihanen mulle jos tupakoin desuconissa :<

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Tupakointi
« Vastaus #25 : Joulukuu 04, 2012, 20:59:03 »
Muut saavat tupakoida vaikka kuinka paljon haluavat, toki pieni sisäinen huoli minulla aina kalvaa polttajien terveydentilasta, mutta ei se nalkuttaminen auta, joten sen jätän väliin. Toki tupakointi saattaa lievittää stressiä joten vaikka se on haitallista, joillekin se voi olla välttämätöntä esim. koepäivinä, joten siinä osasyy miksen en valita. Itse en polta paria "lol kokeillaan minkälaista tää on"-neronleimausta lukuunottamatta, joita en kauhean lämmöllä muistele.
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


SciSan

  • Vieras
Vs: Tupakointi
« Vastaus #26 : Joulukuu 04, 2012, 21:04:52 »
Poltan vain rahaa.

ObD

  • Vieras
Vs: Tupakointi
« Vastaus #27 : Joulukuu 04, 2012, 21:12:53 »
Poltan vain rahaa.

Kyl sun avas perusteella sä poltat muutakin. Esim. muita ihmisiä, metsiä ja objekteja.

Beardmaster

  • Vieras
Vs: Tupakointi
« Vastaus #28 : Joulukuu 04, 2012, 21:15:50 »
vihaan tota hahmoa aivan vitusti. liikaa damagee

ObD

  • Vieras
Vs: Tupakointi
« Vastaus #29 : Joulukuu 04, 2012, 21:23:26 »
vihaan tota hahmoa aivan vitusti. liikaa damagee

Osta piippu, ei tunnu enää missää.