Lempianimeista ja mangoista voisin mainita Umineko no Naku Koro ni:n, Code Geassin, Mahou Shoujo Madoka Magican, Rozen Maidenin, Trinity Bloodin, Fate/Stay Nightin ja Steins;Gaten.
Jestas, oletko jokin nuorempi versio musta? Niin moneen noista arvostava nyökkäys, vaikka Code Geass on vieläkin pahasti kesken. Ja propsit Uminekon mainitsemisesta heti ekana, plus nimimerkistä! Ja lisäproppeja cosplayharrastamisesta myös :3 Oletko jo päättänyt mihin coniin olisit tekemässä Shinkun ja mihin Siesta 45:n?
Mutta tervetuloa oikein sydämellisesti!
Oih, pidät myöskin kyseisistä sarjoista? Uminekosta pidän enemmän visual novelina, mutta anime on toteutettu kauniisti. En osaa sanoa, mihin coneihin teen ne, koska päätin olla ottamatta paineita aikarajoista. Eli teen cosseja omaan tahtiin, ja kun ne valmistuvat, niin heitän päälle coneihin. Siesta 45 tosin saattaa valmistua Frostiin, mutta jos ei, niin pitkitän ajankohtaa. Parin kaverin kanssa kasattiin ryhmä, johon kuuluu minun lisäksi siesta 410 ja 00.
Kiitos. \o
Letty vai Cirno? - Vastaan julmasti Letty perustelematta sen enempää.
Appelsiini- vai omenamehu? - Appelsiinimehu.
- Fender vai Yamaha? Ummmhh... vastataan vaikka Yamaha.
- Basisti vai rumpali? Rumpali
- Vedetäänkö vai ei? Vedetääään
- Mikä biisi mielestäsi kertoo sinusta, entä mikä biisi minun kannattaisi kuunnella juuri nyt?
1.
http://www.youtube.com/watch?v=ky3Ordfqn88 Elämäni tiivistettynä yhteen biisiin.
2.
http://www.youtube.com/watch?v=7Iqv9ukUtDI Kuuntele tämä vastapainoksi edelliselle biisille. :'D
- Suosikki parituksesi Töhnössä? Mulla on kyllin likainen mieli voidakseni vastata Ran x Chenin. Muttakuunh, ne on suloisia.
- Salmiakki- vai hedelmäkarkit? Hedelmäkarkit, en ole koskaan pitänyt salmiakista.
-Death vai Thrash? death.
-Alkoholi vai ei alkoholi? Ei alkoholi. Siitä harvoin seuraa mitään hyvää.
-Auto vai moottoripyörä? Auto tuntuu turvallisemmalta vaihtoehdolta ja talvisin ei jäädy.
-Osaatko soittaa jotain soitinta? Pianon alkeet on hallussa. Mutta ei mitään sen enempää. Sellon soittamisen haluaisin aloittaa, mutta ne maksaa ja paljon.
Milloin ponista kasvaa hevonen? Ponit eivät kasva koskaan ja elelevät onnellisena Equestriassa.
Omaatko leipomistaidon? Osaan tehdä hyvää omenapiirakkaa, mutta siihen se taitaa jäädä...
Erikoiskykysi? Osaan esittää pientä kilttiä moetyttöä, kunnes räjähdän totaalisesti. Joten kyllä, olen yandere. :'D
Uudenvuoden lupauksesi? En luvannut mitään, mutta tämän vuoden puolella aion etsiä uudelleen onnen. // Ei, ei kuulosta kliseiseltä..
Demetori vai CROW'S CLAW? Umm.. vaikea valinta. Mutta sanotaan Demetori.
Kahvia vai mustaa kahvia? Kahvia, musta kahvi on liian vahvaa. Juon silti mieluiten teetä..
Osaatko soittaa mitään? Pianon alkeet menee, mutta muuhun en kykene.
Ja kiitos kaikille tervetulotoivotuksista!
// Olkaa hyvät, saatte Kyubeyn. /人◕ ‿‿ ◕人\