On taas animen katselu alkanut maistumaan kun olin kipeä ja aivot ei kestänyt pelaamista joten tällä viikolla katoin 2 anime ja yllätyin että pidin mollemmista ihan hemmetisti.
En halua kertoa paljoa koska itse aina katon animea niin etten tiedä niistä juuri mitään, joten aijon vain kertoa vähän mikis pidin näistä.
Death Parade on mukava synkkäteemainen anime. Jossa ihmisiä katsellaan. Pidin varmaan kaikista hahmoista mitä sarjassa oli. Animen artstyle on aivan mahtava ja musiikki myös hyvä. Animen Op on myös tosi mukaansa tempaava ja sopii minun mielestä tähän animeen aivan mahtavasti.
Junketsu no Maria Jos animessa on medieval aikakausi niin yleensä pidän siitä ja tässä nyt sattui semmoinen olemaan. Eli ranska ja englanti sotii keskenään ja noidat hankkii rahaa sillä ja niin kaikki muutkin oikestaan, mutta yksi noita ei pidä siitä ja tekee asioita sen takia. Tämä anime sai minut huutamaan ruudulle vihasta, ja sitä en ole tehnyt pitkään aikaan. Animen artstyle oli ihan ok ja Op:kin oli ihan kuuneltava. Tämä anime on ollut yksi hyvä vähään aikaan.