Hämykäkit ja muut semmoiset ötökät ja vastaavat on kivoja, jos ne vaan pysyy ihosta kaukana. Ja hiuksista. (kerran äidillä oli hiuksissa hämähäkki, ja se huomattiin vasta kun kysyin että mikä sen ottasta roikkuu. Hyi)
Kerrankin kun muutettiin ja haettiin banaanilaatikoita kaupasta, huomasin että yks hämis oli ainakin muuttanu ps2'seni alle ja kaksi muuta hihhuloi ympäriinsä. En mene takuuseen,että oliko se juuri se samainen laatikko, mutta epäilysmittarini osoittaa vahvasti sitä. Olen ollut skeptinen niiden banaanilaatikoiden suhteen siitä asti. Pahus, olisin voinut pelata pleikkarilla klassikkoja amatsoonin hämähäkin kanssa.
Fobioista puheen ollen, miulla oli aivan järkyttävä oksennuskammo muutama vuosi sitten. Olin about 3-2 vuotta ilman purjoja, niin sain joten kuten sitten taltutettua fobiani, kunnes n. puoli vuotta sitten iski koko sukuun hirve purjospäre ja sitten itkien kolmelta aamuyöstä väänsin vessan lattialla laattaa. Truu stori. Mutta onneksi kokemus ei laukaissut taas fobiaa takaisin, vaan pikemminkin ehkä auttoi asian suhteen, koska hoksasin ettei se olekaan niin paha kuin ajattelin (mutta silti ihan hirveetä)
Nyt sit perus päivän kyrsiminen; PUHVIHIHAT ON P*SKAA
Yritän tos tehä sitä Remin cossia, mutta tuli taas (ylläri ylläri) pari muuttujaa. Ensiksi, käytin 33€ siihen kankaaseen joka tulis Remi cossiin, mutta kun pääsin kotia ja vertasin sitä toiseen kankaaseen, niin perkele ko sehän oliki aivan hemmetin väärän väristä. Jos sen sais vaalennettua paljon haaleammaksi niin ehkä onnistuiskin. Mutta en voinu heittää koko hommaa menemään, vaan oli pakko nyt yrittää tehä sitä paitaa/mikä onkaan, ja kaikki meni hyvin kunnes puhvihihat iski taas. En enää ikinä halua puhveja. Meen itkeen nurkkaan koska kaikki ärsyttää, mutta pakko tehä toi cossi loppuun ko oon sopinu jo sen paricossiin.