Kirjoittaja Aihe: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun  (Luettu 670362 kertaa)

Hilselinko

  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 679
  • Bob The Blob! <3
    • Profiili
    • Indiedb Bob the Blob!
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #135 : Tammikuu 14, 2011, 15:15:22 »
Ja näin pukumies sanoi painavat sanansa!

nukkesyndrooma

  • röyhelöperse
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 473
  • Alisuoireyhtymä
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #136 : Tammikuu 14, 2011, 19:58:07 »
Kyllä minun silti on elitistiluonteestani johtuen vähän lisääkin nillitettävä: läpikuultavuus. Tuo varjon kangas ei kovin paksua ole, mistä seuraa se, että kaikki takana oleva kuultaa läpi, myös siis rypytykseen käytetyt saumavarat. Jos se on mahdollista kankaan lähtemättä purkaantumaan älyttömästi (ei hajuakaan, millaiset huolitukset tai päärmeet olet tuohon röyhelön reunaan siis tehnyt), itse leikkaisin tuota siistimmäksi ja pienemmäksi.
Itteeki harmittaa toi kankaan läpinäkyvyys, mut koska olin penkonu aika monenki kaupan ja valkosia sateenvarjoja ei oikeen tuntunu löytyvän, niin piti turvautua äitiin ja netin ihmemaailmaan ja tilata varjo. Kuviakaa ei ollu varjosta kummosemmin, vaan pituus oli merkattu ja kuva kiinni olevasta varjosta, joten siitä on vähän vaikee ruveta pähkimään onkos kangas paksua vai ei. |'D (enkä keksi mitään kovin loogista tapaa miten tota läpinäkyvyyttä sais taitettua pois)
Ja mielellään en kyllä rupea säheltämään ton varjon sisällä olevan reunan kanssa, muutenki näyttää hieman siltä et lankoja roikkuu vähän sieltä täältä ja uudelleen päärmääminen taitaa olla vähä hankalaa ku ei tuota voi ompelukoneeseenkaa enää lykätä. Mutta jos tästä jaksan ruveta uurastamaan niin voishan sitä ommella vähän enemmän taitetuks niin ei nii paljoa pakosti vilkkuis läpi.

LENK

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #137 : Tammikuu 16, 2011, 21:05:01 »
Itse päätin pawwon kanssa, että tekisin Yumeko cossin desuconiin 8) ja myös päädyn Ika Musumena desuun ja animeconiin :)

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #138 : Tammikuu 16, 2011, 21:37:37 »
Ajattelin jossain välissä vetätästä myös Fullmetal Alchemistin Greed!Ling cossin, ei pitäis olla liian vaikee ja onnistuuki iha omalla tukalla
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

pawwo

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 97
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #139 : Tammikuu 16, 2011, 21:46:22 »
Itse päätin pawwon kanssa, että tekisin Yumeko cossin desuconiin 8) ja myös päädyn Ika Musumena desuun ja animeconiin :)
Tämänhetkinen suunnitelma olisi että minä tulen Sakuyana ja hän Yumekona ^^

Miyuki

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #140 : Tammikuu 17, 2011, 17:23:23 »
Ajattelin jossain välissä vetätästä myös Fullmetal Alchemistin Greed!Ling cossin, ei pitäis olla liian vaikee ja onnistuuki iha omalla tukalla
...Eikö kyseisellä herralla ollut paljas rinta? :'D Minun muistaakseni. Olen liian laiska mennäkseni sarjakuva- siis kirjahyllylle tarkistamaan.

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #141 : Tammikuu 17, 2011, 19:43:01 »
Ajattelin jossain välissä vetätästä myös Fullmetal Alchemistin Greed!Ling cossin, ei pitäis olla liian vaikee ja onnistuuki iha omalla tukalla
...Eikö kyseisellä herralla ollut paljas rinta? :'D Minun muistaakseni. Olen liian laiska mennäkseni sarjakuva- siis kirjahyllylle tarkistamaan.

Kyllä muttas sitten kun Linkistä tuli Greed se alkoi käyttämään sellaista mustaa takkia... Oho nyt kai tuli spoilittua...

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #142 : Tammikuu 17, 2011, 20:32:02 »
Ajattelin jossain välissä vetätästä myös Fullmetal Alchemistin Greed!Ling cossin, ei pitäis olla liian vaikee ja onnistuuki iha omalla tukalla
...Eikö kyseisellä herralla ollut paljas rinta? :'D Minun muistaakseni. Olen liian laiska mennäkseni sarjakuva- siis kirjahyllylle tarkistamaan.

Kyllä muttas sitten kun Linkistä tuli Greed se alkoi käyttämään sellaista mustaa takkia... Oho nyt kai tuli spoilittua...
Juu enköhän sen takillisen kuitenkin tee :"D (Jos tekisin sen ekan niin kyselisin Mellulta vinkkeja kun tuo joskus kaukaisuudessa cossi shippuuden sassea)
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

Miss Alice

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 553
  • Ghostly Gardener
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #143 : Tammikuu 20, 2011, 13:23:30 »
Hörrrrr... Tällä viikolla voisi alkaa kaavojen etsiskelyn Shikieikiin o3o
Dead bodies having a nice flower-viewing! How elegant.

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #144 : Tammikuu 23, 2011, 08:29:07 »
Noniin! Sain eilen hankittua kankaat Yukari cossiin, ja tänään saan kait sitä jo hiukan aloitettuakin. http://hisouten.koumakan.jp/images//7/79/Swr-portrait-yukari.png Tuota versiota ajattelin cossata.^^
(Toivottavasti linkkitoimii...)

Hilselinko

  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 679
  • Bob The Blob! <3
    • Profiili
    • Indiedb Bob the Blob!
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #145 : Tammikuu 25, 2011, 19:21:48 »
Noniin! Sain eilen hankittua kankaat Yukari cossiin, ja tänään saan kait sitä jo hiukan aloitettuakin. http://en.touhouwiki.net/images/thumb/1/14/Th075yukari01.png/256px-Th075yukari01.png Tuota versiota ajattelin cossata.^^

Okei. Mikä vittu on näissä linkeissä vikana, kun niitä ei pääsen katsomaan? Kokoajan tulee vaan "Forbidden" teksti ruudulle.

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #146 : Tammikuu 25, 2011, 20:00:30 »
Noniin! Sain eilen hankittua kankaat Yukari cossiin, ja tänään saan kait sitä jo hiukan aloitettuakin. http://en.touhouwiki.net/images/thumb/1/14/Th075yukari01.png/256px-Th075yukari01.png Tuota versiota ajattelin cossata.^^

Okei. Mikä vittu on näissä linkeissä vikana, kun niitä ei pääsen katsomaan? Kokoajan tulee vaan "Forbidden" teksti ruudulle.
Laitoin jo kerran, ja laitan uudestaan. Auttaa kun klikkaat osoiteriviä ja painat Enter. F5 ei ainakaan minulla toiminut.
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #147 : Tammikuu 25, 2011, 20:16:58 »
Noniin! Sain eilen hankittua kankaat Yukari cossiin, ja tänään saan kait sitä jo hiukan aloitettuakin. http://en.touhouwiki.net/images/thumb/1/14/Th075yukari01.png/256px-Th075yukari01.png Tuota versiota ajattelin cossata.^^

Okei. Mikä vittu on näissä linkeissä vikana, kun niitä ei pääsen katsomaan? Kokoajan tulee vaan "Forbidden" teksti ruudulle.
Laitoin jo kerran, ja laitan uudestaan. Auttaa kun klikkaat osoiteriviä ja painat Enter. F5 ei ainakaan minulla toiminut.

Mitä eikö se linkki toimi? D: Pitänee kai vaihtaa se...

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #148 : Tammikuu 25, 2011, 20:19:15 »
Noniin! Sain eilen hankittua kankaat Yukari cossiin, ja tänään saan kait sitä jo hiukan aloitettuakin. http://en.touhouwiki.net/images/thumb/1/14/Th075yukari01.png/256px-Th075yukari01.png Tuota versiota ajattelin cossata.^^
Okei. Mikä vittu on näissä linkeissä vikana, kun niitä ei pääsen katsomaan? Kokoajan tulee vaan "Forbidden" teksti ruudulle.
Laitoin jo kerran, ja laitan uudestaan. Auttaa kun klikkaat osoiteriviä ja painat Enter. F5 ei ainakaan minulla toiminut.
Mitä eikö se linkki toimi? D: Pitänee kai vaihtaa se...
KOITTAKAA NYT USKOO ETTÄ SE KUVA TOIMII! Jos se valittaa 403 Forbidden, paina vaan osoteriviä ja enter, niin se lataa kuvan normaalisti. Ongelma tässä on se, että kuvaan pääsee käsiksi vain siltä sivustolta missä se on. Jippo on se, että kun se valittaa Forbidden, sinä olet jo sillä sivustolla, ja avaamalla linkin siinä kohtaa uudestaan päästää sinut itse kuvaan. Simppeliä.
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #149 : Tammikuu 25, 2011, 20:23:56 »
Noniin! Sain eilen hankittua kankaat Yukari cossiin, ja tänään saan kait sitä jo hiukan aloitettuakin. http://en.touhouwiki.net/images/thumb/1/14/Th075yukari01.png/256px-Th075yukari01.png Tuota versiota ajattelin cossata.^^
Okei. Mikä vittu on näissä linkeissä vikana, kun niitä ei pääsen katsomaan? Kokoajan tulee vaan "Forbidden" teksti ruudulle.
Laitoin jo kerran, ja laitan uudestaan. Auttaa kun klikkaat osoiteriviä ja painat Enter. F5 ei ainakaan minulla toiminut.
Mitä eikö se linkki toimi? D: Pitänee kai vaihtaa se...
KOITTAKAA NYT USKOO ETTÄ SE KUVA TOIMII! Jos se valittaa 403 Forbidden, paina vaan osoteriviä ja enter, niin se lataa kuvan normaalisti. Ongelma tässä on se, että kuvaan pääsee käsiksi vain siltä sivustolta missä se on. Jippo on se, että kun se valittaa Forbidden, sinä olet jo sillä sivustolla, ja avaamalla linkin siinä kohtaa uudestaan päästää sinut itse kuvaan. Simppeliä.

Vaihoin sen kuvan toivon että näkyy.