Kirjoittaja Aihe: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun  (Luettu 670399 kertaa)

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #120 : Tammikuu 08, 2011, 01:14:51 »
Kuvia tänne nyt.

Jeessöör.



Photoshoppia käytelty hieman. Ja lapset, muistakaa että kuvien ottaminen yli kymmenen asteen pakkasessa vain hameessa ja sukkahousuissa (med yläosat, mitä te luulitte) ei välttämättä ole parhain idea, varsinkin jos muuttuu yhtä nopeasti punaiseksi kuin minä!

Tosin vertauksen vuoksi laitetaan tämä photoshoppaamaton:


Ja ei huolta nukkis, saat itse postata ne jos haluat xD
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


yuki_tears

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #121 : Tammikuu 08, 2011, 06:30:39 »
Kuvia tänne nyt.

Jeessöör.



Photoshoppia käytelty hieman. Ja lapset, muistakaa että kuvien ottaminen yli kymmenen asteen pakkasessa vain hameessa ja sukkahousuissa (med yläosat, mitä te luulitte) ei välttämättä ole parhain idea, varsinkin jos muuttuu yhtä nopeasti punaiseksi kuin minä!

Tosin vertauksen vuoksi laitetaan tämä photoshoppaamaton:



Vautsi tosi hieno marisa cossi. :D Harvoin olen nähnyt kenenkään posettamassa Marisa asussa lumessa.

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #122 : Tammikuu 08, 2011, 22:01:49 »
Kuvia tänne nyt.

Jeessöör.
*kuvah*

Photoshoppia käytelty hieman. Ja lapset, muistakaa että kuvien ottaminen yli kymmenen asteen pakkasessa vain hameessa ja sukkahousuissa (med yläosat, mitä te luulitte) ei välttämättä ole parhain idea, varsinkin jos muuttuu yhtä nopeasti punaiseksi kuin minä!

Tosin vertauksen vuoksi laitetaan tämä photoshoppaamaton:
*ja toinen kuva*

Vautsi tosi hieno marisa cossi. :D Harvoin olen nähnyt kenenkään posettamassa Marisa asussa lumessa.

Kiitos~ Etkä tule kyllä näkemään toista kertaa. Tosin jossain näin aika hienon Touhouvania-Marisa-cossaajan lumisia kuvia, mutta veikkaan että neiti asui edes vähän lämpimämmässä maassa...
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #123 : Tammikuu 09, 2011, 12:54:30 »
Kuvia tänne nyt.

Jeessöör.



Photoshoppia käytelty hieman. Ja lapset, muistakaa että kuvien ottaminen yli kymmenen asteen pakkasessa vain hameessa ja sukkahousuissa (med yläosat, mitä te luulitte) ei välttämättä ole parhain idea, varsinkin jos muuttuu yhtä nopeasti punaiseksi kuin minä!

Tosin vertauksen vuoksi laitetaan tämä photoshoppaamaton:


Ja ei huolta nukkis, saat itse postata ne jos haluat xD
komia cossi pakko myöntää

nukkesyndrooma

  • röyhelöperse
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 473
  • Alisuoireyhtymä
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #124 : Tammikuu 09, 2011, 15:37:27 »
Hyi helvata että toi silikoniliima voi haista pahalta :c Yuka tarvii hiuksia joten pakko ottaa kestää. Tosin ilosena uutisena voin hihkutella et sainpas tässä joululoman aikana ommeltua varjoon melkosen läjän röyhelöitä >FD

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #125 : Tammikuu 09, 2011, 15:42:48 »
Vaikka mulla on ollut jo vuoden Eirin cossiin peruukki varattuna, en vieläkään ennätä cossaamaan kyseistä naista, sillä jos nyt cossaan Eiriniä, en saa Yukaria ajoissa valmiiksi... Ja eräs kaveri pyysi minua cossaamaan Orinia, vaikka aion vielä kysyä onko hän ihan varma että haluaisi nähdä mut cossaamassa sitä hahmoa.

Void

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 145
  • Caver
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #126 : Tammikuu 09, 2011, 23:15:58 »
Vaikka mulla on ollut jo vuoden Eirin cossiin peruukki varattuna, en vieläkään ennätä cossaamaan kyseistä naista, sillä jos nyt cossaan Eiriniä, en saa Yukaria ajoissa valmiiksi... Ja eräs kaveri pyysi minua cossaamaan Orinia, vaikka aion vielä kysyä onko hän ihan varma että haluaisi nähdä mut cossaamassa sitä hahmoa.
Tietääkseni eräs viime vuoden coneissa tapaamani innokas nuori mies oli aikeissa tehdä Kaguya-cossia, joten sen puitteissa ehkä Eirin löytäisi sieltä kaverin. Tosin, jos Yukarin~ kärsii siitä, niin sinuna jättäisin väliin. Mieluummin yksi loppuun asti huolella tehty kuin kaksi, joita ei ole kunnolla viimeistelty. Lisäksi ensi vuonna Nabin palatessa saataisiin mukava voimatrio kolmesta kuolemattomasta.

Orinista en mene sanomaan mitään. Sen tiedän, että sisko on jo vajaan vuoden suunnitellut sen tekemistä, mutta saat tietenkin vapaasti valita.

Miss Alice

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 553
  • Ghostly Gardener
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #127 : Tammikuu 10, 2011, 13:53:13 »
Kuolemattoman trion kyllä haluaisin nähdä *w*

Miten muuten peruukkikaupat, missä käytte? Ostatteko ihan täältä Suomesta vai oletteko nettikauppojen vannoutuneita veteraaneja?

Lyhyen etsinnän ja nukkesyndrooman avustuksella löytyi tällainen jumalainen tuttavuus: Ayanamisatoru Cosplay Wig Hurrr, mikä laatu peruukeissa~ Hahmoperuukitkin ovat aika hyviä, etten sanoisin ja tavallisissa peruukeissa on ehdotuksia, mille hahmolle peruukin väri voisi sopia. (Tosin tähän ei ole aivan luottamista, kerran sivu ehdotti vaalean kullanpunaista pitkää peruukkia Suikalle.) Väri ei valehtele melkein ollenkaan, ja kuvat on otettu päivänvalossa, eli valaistuskaan ei pääse kusettamaan.
Dead bodies having a nice flower-viewing! How elegant.

LENK

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #128 : Tammikuu 12, 2011, 18:56:39 »
Mitäs cossia ite tekis seuraavaks touhousta?

kamut ehotteli Koishia, Nue, Kogasa, Suwako, Flandre, Remilia ja mitäs ne ehottelikaan XD

noh... koishi on melko valmis ja nue on ihan valmis.. myös suwako :)
flandrekin löytyy kaapista ja remilia... :D
kogasan varjo on kämänen X''D

mutta jokin cossi olis kiva taas tehä :D

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #129 : Tammikuu 12, 2011, 20:05:42 »
Mitäs cossia ite tekis seuraavaks touhousta?

kamut ehotteli Koishia, Nue, Kogasa, Suwako, Flandre, Remilia ja mitäs ne ehottelikaan XD

noh... koishi on melko valmis ja nue on ihan valmis.. myös suwako :)
flandrekin löytyy kaapista ja remilia... :D
kogasan varjo on kämänen X''D

mutta jokin cossi olis kiva taas tehä :D
Shou? Ite tykkäisin sitä nähdä. Ja eläinkorvahahmoja ei ole koskaan liikaa, vaikka niitä monet muutkin cossaisivat.
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Miss Alice

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 553
  • Ghostly Gardener
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #130 : Tammikuu 13, 2011, 10:14:25 »
Shou olisi kyllä hieno nähdääää~ Vaikken sitten olekaan Suomen eka Shou nyyhQis

Mukavasti cosseja sulla kyllä onkin LENK valmiina o3o Aikaansaava ihminen!
Dead bodies having a nice flower-viewing! How elegant.

LENK

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #131 : Tammikuu 13, 2011, 21:24:09 »
Shou olisi kyllä hieno nähdääää~ Vaikken sitten olekaan Suomen eka Shou nyyhQis

Mukavasti cosseja sulla kyllä onkin LENK valmiina o3o Aikaansaava ihminen!

joo kyl mult löytyy viel muitaki touhou cosseja :)

nukkesyndrooma

  • röyhelöperse
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 473
  • Alisuoireyhtymä
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #132 : Tammikuu 14, 2011, 07:48:02 »
Koska olen tylsä ihminen ja mulla on aina tylsää, niin kuvauttelinpas tuota varjoa, vähän kommenttia haluaisin noista röyhelöistä kun sattuvat olemaan ensimmäiset mitkä oon tehny (itseasiassa ensimmäiset mistä en katkonu lankaa ennen aikojani) o3o


Tulipaha melkonen röyhelökasa kiinni laittaessa, näyttää iha joltai kukkakimpulta <'D


Tuolta näyttää aukinaisena. Jos näätte viel jotai epämääräsiä kankaanpalasia roikkumassa kuolleesti tuol alareunas ni niitä en oo viel jaksanu ommella kuntoon.
Ja Yuka päätti luoda hiuksensa tuolilleni


Ja tuotahan sitten ompelin parin päivän aikana vähän yli kolme metriä.. oli sormet ja kynnet paskana ton jälkeen |'D joo lol mun käsinompelutaidot on nyt mitä on.

//EDIT
koska en nyt oikeen osaa ni saatte kattoo kuvat linkkeinä ku en jaksa säätää niitä pikkukuvia -_o

Miko-mode: Nopea säätäminen, ollos hyvä.

Hilselinko

  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 679
  • Bob The Blob! <3
    • Profiili
    • Indiedb Bob the Blob!
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #133 : Tammikuu 14, 2011, 08:34:05 »
Hyvältähn nuo näyttivät, eik ainakaan mun silmään osunut mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Mut miten sä jaksat tehä mitään tollasta? Eiks nyky nuorten pitäny olla laiskaa ja saamatonta porukkaa? Näin olen ainakin itse kuvitellut.

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #134 : Tammikuu 14, 2011, 15:13:49 »
Eiks nyky nuorten pitäny olla laiskaa ja saamatonta porukkaa? Näin olen ainakin itse kuvitellut.

Meidät on riivattu.

vähän kommenttia haluaisin noista röyhelöistä kun sattuvat olemaan ensimmäiset mitkä oon tehny (itseasiassa ensimmäiset mistä en katkonu lankaa ennen aikojani) o3o
Voin yrittää ainakin.

Lainaus
Linkki.
Tulipaha melkonen röyhelökasa kiinni laittaessa, näyttää iha joltai kukkakimpulta <'D
No jaa, ainakin se menee vielä kiinni, mikä on pääasia. En mene vannomaan tietäväni, miten teollisuusvalmisteiset röyhelövarjot käyttäytyvät suljettaessa, mutta kun kangasta on paljon, käy näin.

Lainaus
Linkki ja linkki.
Tuolta näyttää aukinaisena. Jos näätte viel jotai epämääräsiä kankaanpalasia roikkumassa kuolleesti tuol alareunas ni niitä en oo viel jaksanu ommella kuntoon. Ja Yuka päätti luoda hiuksensa tuolilleni
Yhden luulen näkeväni, mutta koska luulen tietäväni, mikä se on, en valita, koska tekisit sille jotain ilman valittamistakin. =3
Pirun nättiä jälkeä. Sopivan tiheää, mutta ei kuitenkaan liian rutattua. Leveys tuossa on kanssa yllättävän hyvä (vaikka itse olisin kai tehnyt ihan aavistuksen verran kapeamman rypytyksen). Kuvista käsin hankala päätellä, kuinka tasaista jälkeä tuo on kauttaaltaan, tuossa yläoikeassa reunassa rypytys on ehkä aavistuksen harvaa viereisiin sivuihin nähden, mutta itse jättäisin sen silti koskematta, koska on aika hankala alkaa korjaamaan mitään keskeltä ilman, että käytännössä purkaa kaiken.
Kyllä minun silti on elitistiluonteestani johtuen vähän lisääkin nillitettävä: läpikuultavuus. Tuo varjon kangas ei kovin paksua ole, mistä seuraa se, että kaikki takana oleva kuultaa läpi, myös siis rypytykseen käytetyt saumavarat. Jos se on mahdollista kankaan lähtemättä purkaantumaan älyttömästi (ei hajuakaan, millaiset huolitukset tai päärmeet olet tuohon röyhelön reunaan siis tehnyt), itse leikkaisin tuota siistimmäksi ja pienemmäksi.

Lainaus
Linkki.
Ja tuotahan sitten ompelin parin päivän aikana vähän yli kolme metriä.. oli sormet ja kynnet paskana ton jälkeen |'D joo lol mun käsinompelutaidot on nyt mitä on.
Käsinompelu ei ole kivaa, tiedän... Muista silti, että puhumme sateenvarjosta, joka on vähän eri asia kuin joku helpommin sylissä pysyvä objekti. Sinälläänhän kyseessä on vain detalji, joka ainakaan kuvissa ei kovin suurella todennäköisyydellä tule näkymään, mikä etuisuus pitää sun sormien ja kynsien muistolle suoda.