Eiks nyky nuorten pitäny olla laiskaa ja saamatonta porukkaa? Näin olen ainakin itse kuvitellut.
Meidät on riivattu.
vähän kommenttia haluaisin noista röyhelöistä kun sattuvat olemaan ensimmäiset mitkä oon tehny (itseasiassa ensimmäiset mistä en katkonu lankaa ennen aikojani) o3o
Voin yrittää ainakin.
Linkki.
Tulipaha melkonen röyhelökasa kiinni laittaessa, näyttää iha joltai kukkakimpulta <'D
No jaa, ainakin se menee vielä kiinni, mikä on pääasia. En mene vannomaan tietäväni, miten teollisuusvalmisteiset röyhelövarjot käyttäytyvät suljettaessa, mutta kun kangasta on paljon, käy näin.
Linkki ja linkki.
Tuolta näyttää aukinaisena. Jos näätte viel jotai epämääräsiä kankaanpalasia roikkumassa kuolleesti tuol alareunas ni niitä en oo viel jaksanu ommella kuntoon. Ja Yuka päätti luoda hiuksensa tuolilleni
Yhden luulen näkeväni, mutta koska luulen tietäväni, mikä se on, en valita, koska tekisit sille jotain ilman valittamistakin. =3
Pirun nättiä jälkeä. Sopivan tiheää, mutta ei kuitenkaan liian rutattua. Leveys tuossa on kanssa yllättävän hyvä (vaikka itse olisin kai tehnyt ihan aavistuksen verran kapeamman rypytyksen). Kuvista käsin hankala päätellä, kuinka tasaista jälkeä tuo on kauttaaltaan,
tuossa yläoikeassa reunassa rypytys on ehkä aavistuksen harvaa viereisiin sivuihin nähden, mutta itse jättäisin sen silti koskematta, koska on aika hankala alkaa korjaamaan mitään keskeltä ilman, että käytännössä purkaa kaiken.
Kyllä minun silti on elitistiluonteestani johtuen vähän lisääkin nillitettävä: läpikuultavuus. Tuo varjon kangas ei kovin paksua ole, mistä seuraa se, että kaikki takana oleva kuultaa läpi, myös siis rypytykseen käytetyt saumavarat. Jos se on mahdollista kankaan lähtemättä purkaantumaan älyttömästi (ei hajuakaan, millaiset huolitukset tai päärmeet olet tuohon röyhelön reunaan siis tehnyt), itse leikkaisin tuota siistimmäksi ja pienemmäksi.
Linkki.
Ja tuotahan sitten ompelin parin päivän aikana vähän yli kolme metriä.. oli sormet ja kynnet paskana ton jälkeen |'D joo lol mun käsinompelutaidot on nyt mitä on.
Käsinompelu ei ole kivaa, tiedän... Muista silti, että puhumme sateenvarjosta, joka on vähän eri asia kuin joku helpommin sylissä pysyvä objekti. Sinälläänhän kyseessä on vain detalji, joka ainakaan kuvissa ei kovin suurella todennäköisyydellä tule näkymään, mikä etuisuus pitää sun sormien ja kynsien muistolle suoda.