Sain tänään Miku-peruukkini~! <3 Peruukin kyllä olen saanut muuten muokattua paitsi että tuli tota hiuskiehkuraa kiinnttäessä virhearvio ja se meni liian sivulle niin pe vaan pitää ottaa pois ja kiinnittää uudelleen. DX
Ja ajattelin että voisin tänne pistää kuvia siitä mitä olen tähän mennessä saanut tehtyä. (Eli toisin sanoen kaikki paitsi mekko.)
Älkää kysykö miksi kuvasin tämän Perrinen takissa.
*kuva*
*toinen kuva*
*ja kolmas*
Love Ward!Mikuo...? Otin ne saparot melkeen heti taas irti, kun ne kiinni pistin, sen verran tiellä olivat ja takkuuntuivatkin. D':
Niiskuneidin selvityssuihketta vaan peruukkiin niin takkujen selvittämisen pitäisi olla helpompaa. Ainakin meikäläisellä tämä toimii 8'D
Ja minä en heitä vielä omia prosessikuviani, voin kuitenkin kertoa että paidasta puuttuu hihat, ja housuista laput, ja noooo... housut pitää vielä koota. Lisäksi kaikki rusetit puuttuvat niin tukasta kuin kengistäkin, mutta positiivisesti voin sentään ilmoittaa, että henkselit on vihdoin tilattu ja toivon mukaan olisivat pian matkalla (ihan Suomen sisältä tilasin Cybershopista, mutten pääse Turuust saatika Hesasta niitä hakemaan eli piti tilata postiin).