1. Mene /cgl/ään poni-langalle. 2. Katsele gijinkoita. 3. Tunne halua cossata Applejackista gijinkaa. 4. Tajua että et saisi cossiryhmää, etkä uskalla cossia sen takia. 5. ?6. Profit.
Lainaus käyttäjältä: Miyuki - Marraskuu 28, 2011, 13:32:491. Mene /cgl/ään poni-langalle. 2. Katsele gijinkoita. 3. Tunne halua cossata Applejackista gijinkaa. 4. Tajua että et saisi cossiryhmää, etkä uskalla cossia sen takia. 5. ?6. Profit.Kiinnostus! Rarityn alustava varaus jo koska obsessio.
miksi vitussa mun aivot antaa mulle mitä oudompia cossi ideoita... nyt tuli kaihee tunne että haluan cossata Elders scroll oblivionin Sheogorath:tia.Helvetin aivot älkää olko noin kekseliöitä!Spoiler (click to show/hide)
Lainaus käyttäjältä: Lattianpesuaine - Marraskuu 28, 2011, 19:17:49miksi vitussa mun aivot antaa mulle mitä oudompia cossi ideoita... nyt tuli kaihee tunne että haluan cossata Elders scroll oblivionin Sheogorath:tia.Helvetin aivot älkää olko noin kekseliöitä!Spoiler (click to show/hide)Mutta toihan on loistava idea! Do it! Do iiiitt! <
Piirrustus kujalla katselin piirrustuksia... Sitten näin Miyukin piirrustuksen Eirinistä silmälasit päässä... Sitten minulle tuli pakkomielle... Ja...Spoiler (click to show/hide)Ja vielä...Spoiler (click to show/hide)