Inspiroiduin viimein aloittamaan Frostbiten cossiani, isot kiitokset nukkesyndroomalle kaavoituksen ja leikkailun kanssa avustamisessa! Tästä se lähtee >8D
*kuvia*
Suigintou cossi kuvia.
Okei, NYT olen päättänyt Frostin kolmannen cossin. *kuva*Löysin tuohon täydelliset kengät kirppikseltä. <3
Teinpäs jouluisen hatun MarisalleSpoiler (click to show/hide)Ei ollut nyt kuvauksellinen olo niin makuupussi saa korvata oman pärstän kun en parempaa keksi tähän hätään
jaja... meinaan ehkä cossia tewiä.. kanssa.. joskus.. jos saan aikaiseksi frostiin.. koska oma tukka menee mainiosti, sillä se on just oikean pitunen ja mallinen... vai onko tämä joku cosplay-sääntö: älä käytä omia hiuksia... nämä saa vielä muhkeasti pörrölle.. :3 ja minulla olisi jo korvatkin..
Lainaus käyttäjältä: Laggy - Joulukuu 15, 2011, 23:00:03Teinpäs jouluisen hatun MarisalleSpoiler (click to show/hide)Ei ollut nyt kuvauksellinen olo niin makuupussi saa korvata oman pärstän kun en parempaa keksi tähän hätäänaivan törkeän ihanaklwefjeriojyiotrj yiojftrio jyhiotjjaja... meinaan ehkä cossia tewiä.. kanssa.. joskus.. jos saan aikaiseksi frostiin.. koska oma tukka menee mainiosti, sillä se on just oikean pitunen ja mallinen... vai onko tämä joku cosplay-sääntö: älä käytä omia hiuksia... nämä saa vielä muhkeasti pörrölle.. :3 ja minulla olisi jo korvatkin..
Komppaan tosta hatusta, saako ton kössiä ;A;
Spoiler (click to show/hide)Ei ollut nyt kuvauksellinen olo niin makuupussi saa korvata oman pärstän kun en parempaa keksi tähän hätään