Lainaus käyttäjältä: Tibsa - Joulukuu 21, 2011, 18:41:29Vielä kun saamme lisää SA hahmoja mukaan >:3Kelpaisiko Orin tiimiin mukaan? >8D
Vielä kun saamme lisää SA hahmoja mukaan >:3
Lainaus käyttäjältä: Miss Alice - Joulukuu 21, 2011, 19:24:08Lainaus käyttäjältä: Tibsa - Joulukuu 21, 2011, 18:41:29Vielä kun saamme lisää SA hahmoja mukaan >:3Kelpaisiko Orin tiimiin mukaan? >8DÄygh minä halusin XD *hidas* ja jäljellä olisi Yuugi tai Satori... vai... pistää mietittämään. Ei viitsisi tehdä samaa hahmoa kun joku muu.
Nice nice! Itse en kyllä ryhmään pysty osallistumaan(jos sellaista edes tulee?), koska olen luvannut jo pyöriä sielä ystäväni kanssa joka cossaa Flandrea. D:
Haluisin joskus cossailla Bakemonon Shinobua [kliks] jos et tiedä, mutta mistähän tollasen kypärän saisi hommattua~?
^ my hat is my friend, it helps me relax
noniin viisaat foorumilaisetmihin cossiin (mieluusti tööhöö) tätä peruukkia voi käyttää
Lainaus käyttäjältä: Anakichi - Joulukuu 26, 2011, 12:34:37noniin viisaat foorumilaisetmihin cossiin (mieluusti tööhöö) tätä peruukkia voi käyttääAinakin Rumia, Alice, Lunasa, Ran ja Aki siskokset ilman erikoisempia peruukin muokkauksia.