Tampere masterrace. Ei vaan, kaikissa kaupungeissa on omat hyvät puolensa. Itse pidän Mansesta en vain siksi että olen asunut sielä koko elämäni, vaan että tähän mennessä olen päässyt elämässä eteenpäin. Peruskoulun jälkeen jäi vähän epämääränen fiilis siitä että pitäisikö muuttaa pois kun oli niin epävarmaa tuo jatko-opiskelu ja tulevaisuudessa työnteko täällä. Noh, ihan hyvin tää elämä rullaa. Työtön toistaiseksi mutta AMK-opinnot yhä kiikarissa kun ei tänä vuonna onnistanut. Sentäs on avoin AMK jonain piristeenä tähän kotona lusmuiluun.
1. törmää raivohulluihin spurguihin jotka jahtaavat ihmisiä
No itsekin olen aika kuset housuissa jos ihan Keskustorilla täytyy liikkua. Oli aika kuumottavaa aikoinaan kun olin vielä amiksessa ja koulu oli Lempäälässä > Jo kuuden aikaan keskustassa kökkimässä koska bussit meni vammasesti ja matkakin kesti aivan liikaa > Vain aamuvirkkuja aikuisia liikkeellä ja ne känniset > Kuumotus maximus joka aamu kun seurasi sivulta näitä surkuhupaisan kuuloisia rappion partaalla olevia aikuisia. Ei onneksi kertaakaan reilu kahden vuoden aikana käynyt kukaan kiinni tms. Kerran pyydettiin kyl tupakkaa (näytänkö muka siltä että polttaisin?).
2. puita kaadetaan melkein päälle
Paska säkä.
3. työmaat tukkivat puolet kaduista
Ihan kuin jossain pk-seudulla ei olisi samaa ongelmaa. Tai ylipäätään muissa kaupungeissa, riippuen toki vähän mistä nyt tarkalleen ottaen puhutaan.
4. löytyy mukavia yllätyksiä, mm. niin kemikaaleilta haiseva alikulkutunneli, että siellä ei pystynyt hengittämään ilman että kurkku tuntui palavan (ja oli pakko kävellä läpi)
En nyt tähän hätään keksi mikä alikulkutunneli muka tuoksuisi kemikaaleille? Ollut varmaan sen ajan juttu tai sitten olen häpeäpilkku Tampereelle kun en tiedä/keksi tähän hätään msitä on kyse.
5. hampurilaisiin laitetaan niin paljon majoneesia, että täytteet muuttuvat mössöksi ja kaikki liukuu sämpylöiden välistä ulos eikä papereita tietenkään anneta tarpeeksi
Tämäkin on varmaan vain yhden mestan juttu tai sitten vain paisuttelet listaa. Mutta hei, kaikki ei tykkää kaikesta!
Kaleva hoods represent
Leinola/Holvasti hoods here