Kyynelehdin jo valmiiks sitä miten vaikee mun cossissa on kulkee jossain Frostin tiloissa.
Niin hyvää keskeneräistä hametta, vielä pitäis ommella kaks kerrosta tohon.
Ja siis kyseessä tää ikuinen unelma jota yritän saada aikaseks:
Facebookis oon salaa ihaillu ja itkeny siun puolestas kuinka pitkä haavees on viimeinkin käymässä toteen. Paljon onnea tuon kanssa!
Aitopäät voi ulista tuosta vaalean beigestä paidasta minkä haluaa, imo se ei oo puhtaan valkoinen alkuperäisessäkään artissa.
*fist bump* Itekin värjäsin Mokou-cossiini aikoinaan valkosen kauluspaidan teellä jotta se olis lähempänä virallista arttia. Jos nyt totta puhutaan, meikäläisen värjäilyn jäljiltä se oli enemmän keltaisempi kuin punaisempi mitä se on Zunin IN-artissa. No jaa. Pikkuvikoja, oli kyl muuten ihan jees. Hassua ajatella että siitäkin on jo reilu vuosi. Wow.
Kävin tänään hypistelemässä Eurokankaassa kankaita. Löysin rakkauden. Käyn huomenna tai perjantaina ostamassa Frostin cossiini ainakin takkinkankaan kun täydellisen väristä yksilöä löytyi. Olen vieläkin vihainen siitä kuinka Kankaita.comista löytyi täydelliset kankaat sekä takkiin että housuihin, mutta kappas keppanaa kun ne molemmat loppui juuri kun sain kangasnäytteet käsiini. Uguu. Takkikangasta tulee vasta ens kuun lopussa ja housukangasta ens viikolla. En millään viitsi odottaa koska olen hidas ja tarkka tekemään cossejani. Frostiin jos olis tarkotus saada jtn aikaan, tulis meinaa pikkunen kiirus jos venaisin tosiaankin sinne joulukuun loppuun että ne sakemannit saa kangasta varastoon ja sitten siitä pitäisi venaa vielä about viikko että ne itse kankaat olis itsellä. No thanks. Suositaan sitten suomalaista yli-hinnoiteltua lafkaa. Se siitä halvasta cossista. Tää Eurokankaan täydellinen takkikangas oli 14,90e/m kun taas Kankaita.comin täydellisyys oli about 4e/m. Ei mee nää rusinat taas tasan. Vois lopettaa cosplayn.... Eiku hetkinen, en pysty koska too many reasons to keep going on. Oh well.