Kirjoittaja Aihe: RuneScape  (Luettu 9531 kertaa)

zertap

  • Touch Fluffy Tail
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 342
  • AWOOOOO~
    • Profiili
    • Duck tales (NSFW ed.)
RuneScape
« : Heinäkuu 27, 2020, 02:56:12 »
Näin RuneScapen mainittavan toisessa langassa, ja pikaisen hakutoiminnon hivelyn jälkeen en paikantanut jo olemassa olevaa säiettä tälle aiheelle.

Eli kuinkas paljon ihmiset ovat täällä tahkonneet tätä brittien bottisimulaattoria? Enkä siis suinkaan tarkoita, että peli tulisi delegoida tietokoneen pelattavaksi, vaan viittaan pelin pelaamisen vaativan jonkin sortin muunnosta ihmisrobotiksi.

Allekirjoittaneelle sydäntä lähellä on 2013 julkaistu Old School RuneScape joka pohjautuu 2007 vuodelta peräisin olevaan varmuuskopioon pelin silloisesta koodikannasta. Sitä onkin tullut tahkottua sen jälkeen kun vuonna 2014 sen aloitin. Viimeisin tarkistus taisi olla hieman reipas 3000 tuntia sisäänkirjautuneena.


bitofhope

  • Wannabe-harmaaparta
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 218
  • grep -f laatusisalto
    • Profiili
Vs: RuneScape
« Vastaus #1 : Heinäkuu 27, 2020, 17:56:46 »
Välil tekee mieli pelailla tota mut sit tulen järkiini.

Mining on ainoo hyvä skilli.

Tasoittaja

  • kemisti
  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 59
  • oispa kaljaa
    • Profiili
    • twitterin fumopostaukset
Vs: RuneScape
« Vastaus #2 : Heinäkuu 28, 2020, 01:55:21 »
Joskus ala-asteella, noin vuosina 2005-2006. Pelasin enimmäkseen vain sen takia, jotta pääsis paremmin kaveripiireihin mukaan. Eivät puhuneet mistään muusta kuin runesta aikoinaan  ::)

zertap

  • Touch Fluffy Tail
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 342
  • AWOOOOO~
    • Profiili
    • Duck tales (NSFW ed.)
Vs: RuneScape
« Vastaus #3 : Heinäkuu 28, 2020, 10:34:00 »
Joskus ala-asteella, noin vuosina 2005-2006. Pelasin enimmäkseen vain sen takia, jotta pääsis paremmin kaveripiireihin mukaan. Eivät puhuneet mistään muusta kuin runesta aikoinaan  ::)
Ikuisesti katkera ku olin sinisilmäinen tyhäm lapsi, ja ala-asteella juurikikin noihin aikoihin luokkatoverit huijasivat multa ekan runeacconi :(

bitofhope

  • Wannabe-harmaaparta
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 218
  • grep -f laatusisalto
    • Profiili
Vs: RuneScape
« Vastaus #4 : Heinäkuu 28, 2020, 11:42:50 »
Jos joku haluu alkaa pelaamaan, voin trimmata teidän armorit. Seuratkaa mua vaan tänne ojan toiselle puolelle.

Tasoittaja

  • kemisti
  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 59
  • oispa kaljaa
    • Profiili
    • twitterin fumopostaukset
Vs: RuneScape
« Vastaus #5 : Heinäkuu 28, 2020, 23:49:22 »
Jos joku haluu alkaa pelaamaan, voin trimmata teidän armorit. Seuratkaa mua vaan tänne ojan toiselle puolelle.

Sen verran olen jopa pelannut, että minun mielestäni tämä on ilmiselvä ansa mahdollisuus

zertap

  • Touch Fluffy Tail
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 342
  • AWOOOOO~
    • Profiili
    • Duck tales (NSFW ed.)
Vs: RuneScape
« Vastaus #6 : Heinäkuu 29, 2020, 20:24:01 »
Jos joku haluu alkaa pelaamaan, voin trimmata teidän armorit. Seuratkaa mua vaan tänne ojan toiselle puolelle.

"just trust me bro"