Kirjautuaksesi anna tunnus ja salasana.

Kirjoittaja Aihe: Minun rajani alaikäisenä  (Luettu 14 kertaa)

Otahou

• eiki on ihana
  • Keiju
  • *
  • eiki shiki on niin🥺🥺söpö🤣ihana eiksukka❤️
    • Profiili
    • eiki on paras
Minun rajani alaikäisenä
« : Syyskuu 16, 2026, 18:29:08 »
Hei! tässä on vähän serious (unohdin mikä se oli suomeksi apua) aihe josta haluaisin sanoa ennen kuin mitään ehtii tapahtua, eli minun rajat!(tätä ei varmaan kukaan lue, mutta silti kirjoitan tälläisen hommeliinin turvallisuuden vuoksi.)

Olen alaikäinen
Saatat tietää jo tosta otsikosta.
Koska olen alaikäinen, tässä muutama juttu.

1. Älä juttele minun kanssa jos olet aikuinen
Voit tietenkin kehua minun taidettani ja kysyä jotain jos on kysyttävää, minä rakastan kehuja ja saatan itsekkin kysellä jotain. Eli kyllä sinä saat jotain sanoa minulle vaikka olisitkin aikuinen, mutta ei mitään pitkää, ei edes mitään semipitkää juttelua, ihan pikasesti voi kysyä jotain ja kehua saa aina.

Ja toinen juttu liityen tähän aiheeseen on se, että jos käytät tätä foorumia enimmäkseen K-18 juttuihin, niin älä sano yhtään mitään. Minä en keskustele sinulle, ja sinä et minulle. Älä edes kehu. Olen lapsi. (tämä on yksi asia joka kuuluu minun Do not interact-listalle.)

2. Älä hauku Eikiä (tai minuakaan)
Tää on vähän hassumpi juttu kun Eiki ei edes ole oikea henkilö, mutta laitan tänän tänne silti. Te ette kai hauku Touhou-hahmoja (koska se on vähän tyhmää), mutta loukkaannun yhtä pahasti siitä, että jos joku tulee mun luo haukkumaan mun lempihahmoa (tässa tapauksessa Eikiä) kun että jos joku haukkuu mun kaveria. (Jep, Eiki on mulle näin tärkeä. Varmasti ymmärrätte tämän.)

Mun DNI (Do not interact)-lista

Pervosedät/tyypit jotka käyttää tätä foorumia enimmäkseen K-18 sisältöön
Pedofiilit/Loliconit/Shotaconit/Sakura-kunin (Dokuro-Chanista) kaltaiset ihmiset
Zoophilet (onko se suomeksi zoofiili? en oo varma)
Eiki haterit
Tyypit, jotka seksualisoi Eikiä (jos oot sellainen nii lähe POIS MUN LÄHELTÄ OOTTE IKÄVIÄ JOPA 5 KERTAA PAHEMPIA KUN EIKI HATERIT)
Homofoobikot
Transfoobikot
Yleisesti ikävät ihmiset
”hah hah hey mister on niin hauska”
Touhou Lostword-pelaajat (muuten ei ongelmaa, mutta jos pelaat sitä VAIN niiden seksualisoitujen asujen takia, niin sitten ulos mun profiilista)
”proshipper” ja ”darkshipper” bullshit pelleilyä (jos ette tiedä mitä nuo termit tarkoittavat, ihan hyvä ettet tiedä. ne ovat kaikki ihan kuvottavia.

BONUS

paras mmd touhou video ikinä
https://youtu.be/w7JYnfO4NjQ?si=-MKsM5Cmdk2GnPXk

EIKIONPARASTOUHOU