mulla oli joskus valkonen karvapallo nimeltään Viltsu. uros volpino italiano joka tykkäs paneskella uroskoiria -_- mutta no jaa kuhan poika on onnellinen niin mikäs siinä FD Viltsu oli tosiaan minun eka koira mutta viltsun oman onnen vuoksi luovuin siitä ja annoin sen uuteen kotiin. ja nyt se on onnellinen
kotona vielä heiluu kääpiövillakoira mix narttu Dia FD joka tykkää taas pelleillä narttujen kaa varsinki jos niillä on juoksut FD hemmetti että minun elukat on homoja FD
ja sitten onhan tuolla yksi käärme nimeltään Orro. laji on kalifornian kuningaskäärme
kaksi rottaa kans asustelee täällä Minttu ja Kaakao FD
ja toki Orrolla täytyy olla myös ruokaa eli täällä on sitte myös Hiiriä joita breedailen sille ruuaksi sitte FD elävinä on tällä hetkellä tossa yks uros nimeltään Hessu ja naaraita on sitte tossa Pirtelö ja pirtelön muksu Nuudeli. ja sitte on Pirtelön sisaruksia joiden nimet on Pippuri, Vanilja, Lakritsi, Salmiakki. eli nopean laskemisen jälkeen 7 elossa olevaa aikuista hiirtä plus että pirtelä sai tossa yheksän poikasta joista yks säästyy sitte mutta nimeä ei ole vielä sille tiedossa FD jotain ruokaan liittyvää tosin xD anteeksi hiiristä ei nyt ole kuvia ja no rotista ei tällä hetkellä ole parempaa kuvaa mutta no jaa.