Mitä...?! Tämmönenki ollu olemasa...
Juu ite aloitin osu!:n tossa n. viikko sitten (tf2 sai luvan väistyä tieltä) ja nyt vedetään neljän tähden vaikeudella
failejä nipin napin läpi. Omallla ja kaverin koneella pelatessani on tullut n. 1GB ladattua yhteensä biisejä ja näin pois päin. Toki ojuuri se, et oon ollu kaverin luona teki ison miinuksen voitto-putkelleni (nääs 2 kertaa pienempi ja hieman hitaampi hiirennopeus, jota ei jaksa säätää), oli sijoituksissa 300XXX-vaiheessa , kaverille menon jälkeen 326XXX.... nyt oon jo kyl tuoon 300k ohittanut ja 200k on seuraavana haasteena. Kaikki netissä ovat minun sanoneeni olevan jotenkin kuulemma aika... *vilkaisee orange-kunin kuvaa*... hyvä, sillä osasin jo vetää normi-biisejä ensimmäisen päivän harjoittelun jälkeen, mutta samapa tuo, hardille en ikinä kyl pääse samalla nopeudella >: (
accuani yritän myös tällä hetkellä pelailemalla jotain helppoja biisejä. lempparini on kuitenkin ehdottomasti tämä:
http://osu.ppy.sh/b/54376Itselläni on
umineko teema tällä hetkellä käytössä. Phoenix Wright ja Wind Waker oli hieman omituisia, tämä on muuten hyvä, mutta jos hukkaa "pallon" tahdin, niin on hieman vaikea nopeissa biisesissä löytää niitä kultaisia perhosia keltaiselta taustalta...
EDIT: Spinnerit aiheuttavat minulle päänsärkyä... en osaa pyörittää sitä ikinä kunnolla...