Kirjoittaja Aihe: osu!  (Luettu 101913 kertaa)

Kougyoku

  • joku nolo
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 527
  • (´・ω・`)
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #15 : Heinäkuu 31, 2011, 12:08:52 »


Tossa mun.. :''D Olenko ainut joka on aivan surkea taikossa ja catchthebeatissa? 8''D

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: osu!
« Vastaus #16 : Heinäkuu 31, 2011, 12:37:01 »
Tuli mieleen, että tekeekö joku omia beatmappeja? Olisi hauska kokeilla jonkun foorumilaisen tekemää. Itse olen yrittänyt mutta en ole saanut kovin hyviä tuloksia, joten en ole viitsinyt laittaa niitä ladattavaksi.
Ite tein joskus, omasta mielestä onnistuneita, mutta kaikki on vanhan kiintolevyn useiden formatointien ja hajoamisen alla, joten nuff. Voin joskus alkaa taas tekemään
omiin biiseihini vaikkapa *shot*

Olenko ainut joka on aivan surkea taikossa ja catchthebeatissa? 8''D
olet :3
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #17 : Heinäkuu 31, 2011, 16:06:18 »
Tuli mieleen, että tekeekö joku omia beatmappeja? Olisi hauska kokeilla jonkun foorumilaisen tekemää. Itse olen yrittänyt mutta en ole saanut kovin hyviä tuloksia, joten en ole viitsinyt laittaa niitä ladattavaksi.

Enpä ole vielä edes yrittänyt. Mielessäni olisi kyllä muutama jotka haluaisin tehdä....

Kougyoku

  • joku nolo
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 527
  • (´・ω・`)
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #18 : Heinäkuu 31, 2011, 21:07:09 »
Olenko ainut joka on aivan surkea taikossa ja catchthebeatissa? 8''D
olet :3

Ha, en ole enää niin huono, eka S tuli juuri >w<


+ Hah, yritin juuri tehdä omaa beatmappia mutta ei onnistunut heti kättelyssä, en tajunnu siitä timing:ista mitään XD

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #19 : Heinäkuu 31, 2011, 21:14:20 »
Olenko ainut joka on aivan surkea taikossa ja catchthebeatissa? 8''D
olet :3

Ha, en ole enää niin huono, eka S tuli juuri >w<


+ Hah, yritin juuri tehdä omaa beatmappia mutta ei onnistunut heti kättelyssä, en tajunnu siitä timing:ista mitään XD

Itse en osaa taikoa ollenkaan.....

En kyllä minäkään oikein osaa sitä timing-juttua.... myös niiden hit circlejen laittaminen on ärsyttävää, ainakin omasta mielestäni.

Erie

  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 366
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #20 : Heinäkuu 31, 2011, 22:41:04 »
Oman beatmapin tekemisessä menee tosi paljon aikaa jos tekee huolellisesti sen. On se kuitenkin sen verran hankalaa saada oikein hyvin kaikki ajoitettua, että nostan hattua kaikille jotka osaavat tehdä kunnollisia beatmappeja.

Se timing-juttu on ilmeisesti suurimmalle osalle hankala. Napsuttelette sitä "tap here!" nappia niin hyvin musiikin tahdissa kuin pystytte. Itse en koskaan meinaa saada sitä hyvin >:(

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: osu!
« Vastaus #21 : Heinäkuu 31, 2011, 23:05:21 »
Kiitoksia Tsudolle neuvonnasta.


Tuossa minun, vaatimattomalta näyttää ainakin vielä mutta kuten mainitsin, Catch the Beat on KOUKUTTAVA, joten eiköhän ainakin pelikerrat kasva.

Taikoa taas en oikein ymmärtänyt näppäimien suhteen, ja perus-osu! ei vaan suju yksinkertaisesti sitten millään, koska kärsivällisyys ei riitä.
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #22 : Heinäkuu 31, 2011, 23:24:56 »
Plaah.... taas kerran tuli ragequitattua kun ei oikein sujunut enää. Pitää kai hommata hiirimatto ja ruveta käyttämään langatonta hiirtä koska sillä sujuu kummallisesti paremmin. Onko teillä missään vaikeuksia? Itselläni on spinnereiden kanssa ongelmia koska en oikein pysty pyörittämään hiirtä ympäriinsä tällä tasolla jolla se on.

Kougyoku

  • joku nolo
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 527
  • (´・ω・`)
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #23 : Heinäkuu 31, 2011, 23:29:04 »
Mullei ole edes hiirimattoa, mutta tällä mun pöydällä ainakin pystyy hyvin pyörittämään^^ Tosin on ihan pöydästä ja hiirestä kiinni, kaverin kanssa pelattiin hotellissa hänen koneellaan ja hiirellään ja ei ollut matto mukana niin se hiiri jäi niinkun tahmeasti siihen pöytään kiinni ja oli ärsyttävää pelata .___.

Hazu

  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 445
  • muguu
    • Profiili
    • Tumblr
Vs: osu!
« Vastaus #24 : Elokuu 07, 2011, 19:43:58 »

Rupesin sitten itsekin pelaamaan tätä. Koukuttavaa...

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: osu!
« Vastaus #25 : Elokuu 07, 2011, 22:18:28 »
Mitä...?! Tämmönenki ollu olemasa...

Juu ite aloitin osu!:n tossa n. viikko sitten (tf2 sai luvan väistyä tieltä) ja nyt vedetään neljän tähden vaikeudella failejä nipin napin läpi. Omallla ja kaverin koneella pelatessani on tullut n. 1GB ladattua yhteensä biisejä ja näin pois päin. Toki ojuuri se, et oon ollu kaverin luona teki ison miinuksen voitto-putkelleni (nääs 2 kertaa pienempi ja hieman hitaampi hiirennopeus, jota ei jaksa säätää), oli sijoituksissa 300XXX-vaiheessa , kaverille menon jälkeen 326XXX.... nyt oon jo kyl tuoon 300k ohittanut ja 200k on seuraavana haasteena. Kaikki netissä ovat minun sanoneeni olevan jotenkin kuulemma aika... *vilkaisee orange-kunin kuvaa*... hyvä, sillä osasin jo vetää normi-biisejä ensimmäisen päivän harjoittelun jälkeen, mutta samapa tuo, hardille en ikinä kyl pääse samalla nopeudella  >: (

accuani yritän myös tällä hetkellä pelailemalla jotain helppoja biisejä. lempparini on kuitenkin  ehdottomasti tämä: http://osu.ppy.sh/b/54376

Itselläni on  umineko teema tällä hetkellä käytössä. Phoenix Wright ja Wind Waker  oli hieman omituisia, tämä on muuten hyvä, mutta jos hukkaa "pallon" tahdin, niin on hieman vaikea nopeissa biisesissä löytää niitä kultaisia perhosia keltaiselta taustalta...
EDIT: Spinnerit aiheuttavat minulle päänsärkyä... en osaa pyörittää sitä ikinä kunnolla...
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #26 : Elokuu 07, 2011, 23:06:20 »
accuani yritän myös tällä hetkellä pelailemalla jotain helppoja biisejä. lempparini on kuitenkin  ehdottomasti tämä: http://osu.ppy.sh/b/54376

Jeps... tämä on myös yksi lemppareistani vaikka Eiki-sama ei meinaakaan antaa minulle täyttä 400 comboa.

Itselläni on kaksi teemaa käytössä, vaihtelen niitä aina välillä kun ei enää jaksa toista.

Patchouli Knowledge

Izayoi Sakuya roomalaiset numerot ftw! jostain kumman syystä osaan niillä paremmin kuin normaaleilla numeroilla

Erie

  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 366
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #27 : Elokuu 07, 2011, 23:13:55 »
accuani yritän myös tällä hetkellä pelailemalla jotain helppoja biisejä. lempparini on kuitenkin  ehdottomasti tämä: http://osu.ppy.sh/b/54376
Jeps... tämä on myös yksi lemppareistani vaikka Eiki-sama ei meinaakaan antaa minulle täyttä 400 comboa.
Oi, tuosta tulee paljon muistoja. Tuo ja Bad apple olivat ensimmäiset beatmapit joita kokeilin. Ja olin surkea. Koko yö meni tuota yrittäessä easyllä sillon... Outoa ajatella kuinka huono on jonkin aikaa sitten ollut ja kuinka paljon sitä on kehittynyt (vaikka en ole vieläkään kauhean hyvä).

Spinnereitä vihaan, koska sen jälkeen hiiri on aina jossain nurkassa ja on hankala lähteä taas naputtelemaan palleroita.

Kougyoku

  • joku nolo
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 527
  • (´・ω・`)
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #28 : Elokuu 08, 2011, 12:01:38 »
Mulla on käytössä Flandre-teema. (:

Erie

  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 366
    • Profiili
Vs: osu!
« Vastaus #29 : Elokuu 08, 2011, 12:18:55 »
Itsekin olen tuon Flandre teeman ladannut. Ja muutkin Touhou teemat jotka löysin. Sitten vaan yhdistelin niitä ja kiva lopputulos tuli.