Loistava kysymys, kieltämättä. Projekti viivästyy joka tapauksessa niin kauan, kunnes jokainen hahmoslotti on täytetty, ja edelleen tuntuu siltä, että tuosta listasta katoaa muutama osanottaja kuitenkin veks, mikä taas johtaa siihen, että minun on käytännössä tiedusteltava jokaiselta henkilökohtaisesti tilanneraportti halukkuuden ja kyvykkyyden pysymisestä projektiin. Itselläni tietysti kamera on aina hollilla ja kukin halukas saa suoraan minullekin päin ehdottaa kuvausajankohtaa, mikä itselle sopii. Jos joku on jo Animeconia varten valmis, mulla ainakaan ei ole estettä, etteikö työtä voisi aloittaa jo sieltä, perjantaina olisin kuitenkin jo Kuopiossa, jolloin ei edes conittaminen häiriintyisi.
Syksyllä tarkoitus olisi kuvata ainakin MoF-kohtaukset alta pois, toisin sanoen, itseni alta pois. Keväälle menee kuitenkin Yuyukon ja Youmun kuvaaminen, jollen alennu trikkien käyttöön, ja muutama henkilö on lupautunut mukaan ehdolla, että asu voisi olla valmis vasta ensi vuoden puolella. Sisäkohtauksia voi shootata aina, jopa talvella kevättä odotellessa. Olen ehkä laiska, mutta en minä olettanutkaan että tämä olisi yhdessä päivässä alta pois.