Kirjoittaja Aihe: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä  (Luettu 108668 kertaa)

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #120 : Heinäkuu 08, 2012, 21:41:24 »
Loistava kysymys, kieltämättä. Projekti viivästyy joka tapauksessa niin kauan, kunnes jokainen hahmoslotti on täytetty, ja edelleen tuntuu siltä, että tuosta listasta katoaa muutama osanottaja kuitenkin veks, mikä taas johtaa siihen, että minun on käytännössä tiedusteltava jokaiselta henkilökohtaisesti tilanneraportti halukkuuden ja kyvykkyyden pysymisestä projektiin. Itselläni tietysti kamera on aina hollilla ja kukin halukas saa suoraan minullekin päin ehdottaa kuvausajankohtaa, mikä itselle sopii. Jos joku on jo Animeconia varten valmis, mulla ainakaan ei ole estettä, etteikö työtä voisi aloittaa jo sieltä, perjantaina olisin kuitenkin jo Kuopiossa, jolloin ei edes conittaminen häiriintyisi.

Syksyllä tarkoitus olisi kuvata ainakin MoF-kohtaukset alta pois, toisin sanoen, itseni alta pois. Keväälle menee kuitenkin Yuyukon ja Youmun kuvaaminen, jollen alennu trikkien käyttöön, ja muutama henkilö on lupautunut mukaan ehdolla, että asu voisi olla valmis vasta ensi vuoden puolella. Sisäkohtauksia voi shootata aina, jopa talvella kevättä odotellessa. Olen ehkä laiska, mutta en minä olettanutkaan että tämä olisi yhdessä päivässä alta pois.

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #121 : Heinäkuu 08, 2012, 21:47:36 »
Okei. :O Jos tuo Patchouli tuosta listasta ei täyty niin mulla löytyis siihenkin sitten cossipuku. (Siis jos se ei täyty.)

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #122 : Heinäkuu 08, 2012, 21:51:48 »
^ Laitan sut sitten jo valmiiksi siihen, kinutkoon muut Patsu-cossaajat sitten jälkikäteen mahdollisuutta.

Se tekee enää kaksi vapaata pukua, joista toisen voin sitten viime kädessä tehdä jopa minä itse. Nice.

Skwrl

  • Time Lady
  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 215
  • Ti-ti-tyy~
    • Profiili
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #123 : Heinäkuu 09, 2012, 21:04:19 »
Pahoittelen myöhäistä ilmoitustani, mutta kesätyökiireiden vuoksi Keinen puvun vääntäminen venyy itseltäni ainakin loppukesään, mahdollisesti jopa ensi kevääseen saakka. Pukua on hieman hankala saada edistymään, kun kankaat, kaavat ja ompelukone ovat yli 300km:n päässä minusta...

Tahdon kyllä yhä olla projektissa mukana, mikäli vain huolitte ja jos en hidasta sen etenemistä liikaa. Pyrin käymään tässä jossain vaiheessa kotona, ja toivottavasti ehdin silloin taas ommella lisää.
befriend (v.): to use mecha-class beam weaponry to inflict grievous bodily harm on a target in the process of proving the validity of your belief system.

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #124 : Heinäkuu 09, 2012, 21:31:20 »
Tahdon kyllä yhä olla projektissa mukana, mikäli vain huolitte ja jos en hidasta sen etenemistä liikaa. Pyrin käymään tässä jossain vaiheessa kotona, ja toivottavasti ehdin silloin taas ommella lisää.
Tällä hetkellä muiden mielipiteillä kuin minun ei pitäisi olla sen suurempaa merkitystä, ja olen sitä mieltä että mieluummin hyvä asu ajan kanssa kuin huono häthätäillen. Nyt vielä hahmojen jakamisen ja rekrytoinnin ollessa kesken olen yrittänyt sen suuremmin olla keskittymättä siihen faktaan, että kuvausajankohtaan muun muassa sun kohdallasi vaikuttaa aika paljon sekin, että sä ja Tuhwi pääsisitte samaan aikaan kuvaamaan, eikä se hetki tämän vuoden conit poislukien tule välttämättä muutenkaan tämän vuoden puolella.

Reima

  • Sotanorsu
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 486
  • Tero saatana
    • Profiili
    • Jtn suttuja .__.
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #125 : Heinäkuu 10, 2012, 16:39:46 »
Ilmotampa tähä välii, et oon yhä mukaan Reimuna o/ :'D

Lumityttö

  • its Marisa-SAMA to you
  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 84
  • one false move and i'll masterspark you ~Ze <3
    • Profiili
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #126 : Heinäkuu 23, 2012, 12:01:19 »
vitsit ku olis kiva toi marisa vetää mutta mutta... varattu mikä varattu. mutta toivottavasti kaikki ketkä ovat hahmoja varanneet niin myös pysyisivät mukana hommassa loppuun asti.

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #127 : Heinäkuu 23, 2012, 12:26:32 »
Minä ainakin pidän kaikki mitkä olen varannut. :D

Anakichi

  • Vieras
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #128 : Heinäkuu 23, 2012, 16:15:42 »
^sama eli jos irtisanoudun jostain niin ilmoitan kyllä

Reima

  • Sotanorsu
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 486
  • Tero saatana
    • Profiili
    • Jtn suttuja .__.
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #129 : Maaliskuu 26, 2013, 22:45:58 »
Okei kuten jo Kupliis sulle Tsudo selittelin, niin voin ottaan muutaman muunki hahmon jos peruutuksia on sattunut.
Eli jos tosiaan on peruutuksii, nii voisin ottaan myös Yuyukon, Ayan ja Eikin.
Ku yuki_tears ja Miyuki ei oo enää forkal, niin emt jos ne ei oo enää varattuina tai jtn (vaikka yuki sano ettei irtisanoudu tästä). Vaikka Miss Alice on tääl, mut sanoin ton vaan, et jos ei haluukkaan ottaan Eikii :'D

Miss Alice

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 553
  • Ghostly Gardener
    • Profiili
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #130 : Maaliskuu 26, 2013, 23:30:43 »
Joo, Eiki on vapautunut kun luovuin peruukistani~
Dead bodies having a nice flower-viewing! How elegant.

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #131 : Maaliskuu 29, 2013, 22:01:16 »
Joo, tuota listaa saa/pitää vielä muutenkin päivittää, mutta laitetaan nämä nyt ainakin ylös.

Impopentti

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 165
  • Kutsu mua rehtoriks
    • Profiili
    • Joku tömblörrr örr
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #132 : Maaliskuu 30, 2013, 12:15:39 »
Jooossss Lyrica on vielä vapahana, niin vooisin sen ottaa. Tosin pitäis tietää että millon suurinpiirtein tää kuvattais? Ku ei oo tota cossia, mut voisin sen tehä tässä jossain vaiheessa, riippuen millon tää on..

Anakichi

  • Vieras
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #133 : Maaliskuu 30, 2013, 18:47:34 »
no jos olen vaan kaguya ja flandre.

kaikki on happy happy joy joy ja marisan saa joku muu, samoin tenshin..

Lumityttö

  • its Marisa-SAMA to you
  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 84
  • one false move and i'll masterspark you ~Ze <3
    • Profiili
Vs: Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä
« Vastaus #134 : Maaliskuu 30, 2013, 19:04:53 »
no tota tota jos meikä ottaa marisan ?