Täällähän puhutaan politiikasta. Gasp. Tiedän tämän hetken poliittisista kriiseistä yhtä paljon kuin kärpäsenkakka hedelmämehusta, mutta eniveis.
Näin siinä taas kävi. Saatanan maanpetturit ovat jälleen kiikuttamassa veroeurojamme muualle, eikä New World Orderia puoltava maanjohto tähän pysähdy.
Jep, no me gusta. Okei, olen EU-myönteinen ja musta ihmisiä pitää auttaa, mutta tässä olis ihan kiva varmistaa että rahat menee tosiaan hyötykäyttöön ja että ne oikeasti_maksetaan_takaisin. Vaikka eihän niin käy, milloinkas valtionvelkoja on takaisin makseltu, liian utopistinen ajatus, joten hei pientä rajaa pliis tän rahansyytämisen kanssa. Kohta ollaan itse pahemmassa kusessa ku Kreikka ja äägh.
Se on kyllä ärsyttävää kun maassa ei tunnu olevan yhtään puoluetta jota jaksaisi kannattaa. Perussuomalaiset on liian konservatiivejä, Kokoomuksessa on porvareita joiden kermaisia takamuksia SDP nuolee, Vihreiden ajatukset suvaitsevaisuudesta ja muusta hippeilystä on ♥♥♥♥ mutta jotenkin ne tuntuu vihamielisiltä ne kannattajat. Ja nämä siis ihan vaan mielikuvia, saa tulla oikaisemaan jos oon ihan väärässä. Vasemmistoliitto on kai se mihin sit kallistun, tai sitten ne Vihreät, vaikka Sinnemäki onkin ärsyttävä ja se niiden suvaitsevaisuus tuntuu rajoittuvan lähinnä homoihin.
Joo, ei mulla asiaa ole.