1. Ite kyllä olen pelannut monia FPS:ssiä, mutta todellisin FPS peli itselle on ollut aina Halot.
Mein Bungie->
Bungie.net ProfileJuhis, Janra ja Numbbi on nähny replayn, jossa vedin trollninjat 3v1 voitoksi 30-10 <8'D
Sitten vähän pienempiä pelejä, joiden sivulajiksi on tullut FPS tai on, kuten MGS-sarja, Mass Effectit aloitin tänä vuonna, ja perus settiä itelle on ollut Machinegun + scope <8'D. ME3:n rekyyli systeemi on vallankumouksellinen I say, koska nyt joudut manuaalisesti kontrolloimaan muzzle climbia -> Muzzle Climb control level Asian -> Rival snipers with machinegun, less kills however, foreveranassist.jpg. Ainakin nyt spread ei ole ongelma, sillä spread on loppujen lopuksi aika minimaalinen.
Crysis 2n Multiplayer oli aika megusta.jpg, ku armor efektit aiheuttihat helvettiä itelle. Welp, nothing a ripped off turret cant fix -> 1hit, 1 kill, ase pitäis melkein nerfata, pelkkä no reticule ei kelpaa, sanon minä, ku pelannut kaikki Crysiksen tähän saakka ilman reticulia. (syytän ekan pelin Delta diffiä, poistaa reticulen, enkä käytä shoulder aimia paniikin aikana.)
2. FPS-pelit, jossa hallitsevana elementtinä on RPG, esim Fallout 3. Mä en tykkää, että ammun kovimmalla snipulla päähän, useamman kuin kolmen, ja tyyppi seisoo vielä pystyssä ja trollface.jpg. Difficultya alemmas säädettynä sais, mutta itelle ei kelpaa mikään muu kuin heti vaikeamman difficultyn pelaaminen. :<, eli -> jos apina ei tipu yhdestä nuclear warheadist, nii ei kinosta. (Tosin ME3:n Gold Difficultissa meininki on aivan sama, prime ei kuole millää ja ei mikään kuole hedarille ellei kilvet ensin tiputeta, ja tähän usein vaaditaan .50 kaliiperin, että saisi edes sen OHKOn)
3. FEARit, koska olen kauhupelien rakastaja. FPS + Kauhu, Kommandoilu ja hetkellinen avuton-pikkulikka-hetki -> megusta.jpg
En tässä nyt muuta keksi kuin nämä <8'D