Älkää pliis luulko et toi ois mun paras ja true art ;_;
(Jk, osaan kyl piirtää mut tosiaan tarvin vaan harjotusta ton piirtiksen kanssa...)
Siis true arttiahan toi on. Omg, etkö sää ny nää sitä??!!111 8(((
Lel. Muistan kun kans itse aikoinaan vuonna 2009 sain piirtopöydän. Olin about vuoden taiteillu hiirellä ja käsi kramppas jatkuvasti kun liikkeet moisella oli niin köykäisiä ja jälkikin sen näköistä. Piirtis tuli kehiin ja piirtäminen koneella helpottui kummasti. Wow. Minulla on vieläkin tallessa eka työ jonka tein sillä. 2009 jouluna siis tuli piirtis ja samana iltana ryhdyin työstämään
tätä. Nyt kun katselen koneelta vielä varmistukseksi, nähtävästi 26. päivä olin saanut tuon valmiiksi ja upannut sen saman tien devaan. Paint oli kiva, kun silloisella koneella Gimp hieman hidasteli ja kaatuili. Piirtiksen ansiosta 2010-2011 olikin kulta-aikaa meikäläiselle piirtämisen suhteen. Sitten se aika ja innostus vain katosi kun yläaste veteli viimeisiä ja oli aika siirtyä amikseen. Satunnaisesti luonnostelin ja aloitin isompia töitä, mutta en koskaan saanut suurinta osaa niistä valmiiksi. Nytkin olen viime aikoina luonnostellut paskaa ja ne on jäänyt sellaiseksi. Kai se päivittäinen piirtely yläasteella imi kaikki mehut ja osittain oma itsekriittisyyskin on ollut hieman taustalla. Nuorempana en siitä niinkään välittänyt, vaikka alemmuuskompleksia harrastin. Nyt se vain tuntuu entistä voimakkaammalta. Eniten vihaan sitä kuinka osaan piirtää koiraeläimiä ynnä muita otuksia paremmin kuin ihmisiä. Kakarana ei tullut ajateltua että ihmisten piirtäminen olisi se juttu jota tehdä isompana, tänä päivänä kun haluaisin juuri immeisiä tuherrella. Oh well. Ehkä vielä joskus opin.