Kerrostaloasuminen on todellakin aikamoista tsägäpeliä mitä tulee naapureihin tai vuokranantajaan...
Itse kun asuin männävuosina kerrostalossa, jossain vaiheessa talossa alkoi joku meluamaan -- ilmeisesti alkoi, itse en mitään melua koskaan kuullut. Joku naapuri tai isännöitsijä (joka oli samalla vuokranantaja) keksi että minä aiheutan jatkuvasti meteliä ja häiriötä. Syytä silmätikuksi joutumiselleni en tiedä, vissiin olin rapun nuorin asukas tai jotain. Mitään meteliä en oikeasti aiheuttanut; en pitänyt bileitä vaan lähinnä hikkyilin koneella.
Paras yhteensattumus tässä oli, kun isännöitsijä kerran soitti minulle: "Taas sieltä asunnostasi kuuluu kauhea mekkala! Nyt loppuu se heti! Tulen välittömästi paikalle tarkistamaan asunnon!!1"
Tähän vastasin: "Siitä vaan, mä oon nyt tällä hetkellä kahen viikon gineksellä intissä. Ehkäpä joku on murtautunut sinne?"
Vastaava kuumottelu oli jatkuvaa; isännöitsijä paukkasi aina vähänväliä yllättäen ovelle kattomaan miten häiriköin. Hänen paikalleentullessa olin aina yksin himassa kaikessa rauhassa. Muutin noin vuoden päästä pois...