Miltä kuulostaisi Nintendon erään lippulaiva-pelisarja Smashin crossover Touhou Projectin kanssa? Pitkään on jo jos jonkinmoista yritelmää sellaisesta pelistä nähty, mutta mitään suurta niistä ei ole tullut jne. Mutta nyt jo pidemmän aikaan, kolmesta henkilöstä koostuva länsimainen Soy Sauce on päättänyt, että nyt on se hetki että Touhou Smash näkee päivänvalon!
Itse olen seurannut pelin edistymistä nyt nelisen kuukautta enkä ole aivan varma milloin pelin työstö virallisesti alkoi, mutta voisin veikata että 2014 alkupuolella. Soy Saucen kanavalta pystyy itse seuraileen heidän edistymistään pelin kanssa, joka ristittiin hiljattain viralliselle nimelleen
東方大乱闘 Touhou Super Smash Battles.
Soy Saucen kanavaPeliprojektille julkistettiin Indiegogo-kampanja tänään. Periaate on paljon käytetty ja tunnettu; Enemmän rahaa = enemmän sisältöä. Tällä hetkellä Reimu ja Sakuya ovat pelattavina hahmoina. Suunnitelmissa on ollut lisähahmoiksi Tenshi ja Yuuka, mutta jos hyvin käy, voimme saada reilusti enemmän hahmoja (esim. Marisa, joka on Reimun ohella toinen ikonihahmo Touhoussa). Raha ratkaisee. Peli on ollut jo julkisessa kokeilussa mutta virallista demoa saamme varmaan lähiaikoina.
Indiegogo-kampanja pelille-----------------------------------
Keskustelua aiheesta sun muuta kiitos!