Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!  (Luettu 236205 kertaa)

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #90 : Marraskuu 15, 2011, 11:01:09 »
Yyyyh Yukarin ja Ranin survivalit ;A;

Varmaan joku mussu pääsee noin pitkälle noilla elämämäärillä : P
Ittellä on tossa välissä jotain kolmen ja yhden lisäelämän väliltä
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #91 : Marraskuu 15, 2011, 12:40:50 »
Yyyyh Yukarin ja Ranin survivalit ;A;

Varmaan joku mussu pääsee noin pitkälle noilla elämämäärillä : P
Ittellä on tossa välissä jotain kolmen ja yhden lisäelämän väliltä
Hm?

Joo no, tuon koko screenin idea on se, että pelattuani semi-ok runin, menin kuolemaan neljän pommin kera Shikigami - Ran Yakumo - cardissa. Jonka jälkeen capturasin BoHaY:n, jonka saan tosiaankin suht harvoin capattua. Ks. runilla en tosin pahemmin scorettanut, enkä capturannut esim. DDBB:tä, joten eipä siinä mitään suurempaa mennyt hukkaan. Joo.

Mites, mihin cardeihin sinä Itchiko kuolet, jos sinulla meinaa tuossa vaiheessa olla vain yksi-kolme lisäelämää?
Marked for deletion (old).

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #92 : Marraskuu 15, 2011, 13:06:41 »
Tuli tässä pelattua pitkästä aikaa PCB:tä MarisaB:llä vaikeusasteena Normal. Ensimmäinen kenttä menee ihan hyvin, kunnes Letty tappaa minut ampumalla laserin minua päin kun hänellä on ehkä kahden sentin pitunen elämäpalkku jäljellä. No, ei siinä mitään, kakkoskenttään jatketaan vaikka kuolin niin aikaisin. Se menee ihan hyvin kunnes tapan itseni törmäämällä johonkin keijuun kun yritän kerätä tavaroita ruudun yläosasta. Chen hoituu helposti ja seuraavaan kentään. Alice on melko helppo, kunnes hän tappaa minut midbossina non-spellcardilla. Vitutuskäyrä nousi melko nopeasti, mutta pääsin kuin pääsinkin kentän läpi. Sitten alkaa neljäs kenttä, pääsen kuin ihmeen kaupalla Prismrivereihin asti menettämällä vain yhden elämän. Alussa kaikki menee hyvin, kunnes ensimmäinen spellcard tappaa minut. Jatkan ja kuolen taas, toiselle spellcardille ja häviän pelin koska en käyttänyt continueita. Vitutuskäyrä meni siinä vaiheessa katon läpi.

Tarinan opetus: Prismriverit ovat perseestä.

EDIT: Meninpäs sitten uudelleen PCB:tä Normalilla ja MarisaB:llä. Meni paremmin tällä kertaa, paitsi että kuolin Alicelle 2 kertaa, Prismriverien kentässä 2 kertaa ja Prismrivereillä 2 kertaa. Pääsin sentään stagen 5 midboss-Youmuun.

Edelleenkin Prismriverit ovat ärsyttäviä. Heidän kenttänsäkin on ärsyttävä. Prismrivers, GTFO. kthxbai. [/rant]

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #93 : Marraskuu 15, 2011, 18:20:22 »
Mites, mihin cardeihin sinä Itchiko kuolet, jos sinulla meinaa tuossa vaiheessa olla vain yksi-kolme lisäelämää?
Kuule vaikka mihin :"D Pääasiassa nää on näitä "vahinko" kuolemia/mokia/vastaavaa. On melkein helpompi sanoa että onnistun Phantasmissa parhaiten kentässä, Ranin kortit menee suht kepeesti (non-card uysein pommilla), Yukarin ekat kaks korttia  menee useimmiten kuolematta koska Border, Yukari Yakumo Spiriting Away, Bewitching Butterfly Living in the Zen Temple, Shikikami "Ran Yakumo" (useimmiten parilla pommilla) jne.

Siitä on kyllä tovi kun sen Phantasmin ekaa kertaa läpi sain, mutta ehdotonta tappoa on se damn survival, kattoo mikä päivä saisin taas läpi vähän paremmi
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

Miss Alice

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 553
  • Ghostly Gardener
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #94 : Marraskuu 15, 2011, 18:53:18 »
Tuhtuh, ilmeisesti SA ei ole paras peli testata Normal-taitoja, hädin tuskin pääsen Yuugin tasolle käyttämättä continueta ;A; Itken verta säälittävyydestäni. Vielä mä joskus ässään senkin, saattepa nähdä!
Dead bodies having a nice flower-viewing! How elegant.

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #95 : Marraskuu 15, 2011, 20:26:19 »
Tuhtuh, ilmeisesti SA ei ole paras peli testata Normal-taitoja, hädin tuskin pääsen Yuugin tasolle käyttämättä continueta ;A; Itken verta säälittävyydestäni. Vielä mä joskus ässään senkin, saattepa nähdä!

Joo ei se oikeen.

Itekki varmaa SA:ssa eniten Normalilla yrittänyt muttakun Yuugi sitten tuhoaa mut aina. :c

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #96 : Marraskuu 16, 2011, 12:26:10 »
Tuhtuh, ilmeisesti SA ei ole paras peli testata Normal-taitoja, hädin tuskin pääsen Yuugin tasolle käyttämättä continueta ;A; Itken verta säälittävyydestäni. Vielä mä joskus ässään senkin, saattepa nähdä!
SA on vaikeimpia normaleita UFO:n kanssa, en mä sitä hirveästi suosittele jos tosiaankin on vaikeeta päästä mitään muuta peliä Normal 1CC. Voin toki joskus kommentoida sun SA-pelaamista, jos täällä koululla pelaat.
On melkein helpompi sanoa että onnistun Phantasmissa parhaiten kentässä
Eärh. Mulle vaikeinta Phantasmissa on juuri se infernaalinen stage, jossa joudun pommittamaan ja säätämään borderien kanssa saadakseni kaikki point-itemit.
Lainaus
Ranin kortit menee suht kepeesti (non-card uysein pommilla)
Ranilla tosiaan... Nojoo, ensimmäinen card on vertical streaming ja toinen on patternin opiskelun vaativa cardi. Noncardin olen reenaillut menemään aina samalla tyylillä, ellen sitten scoreta ja keräile siinä grazea. Ja tosiaan saatan kuolla siihen noncardiin, jollen mene sitä aina samalla tavalla.. Urgh.
Lainaus
Yukarin ekat kaks korttia  menee useimmiten kuolematta
Dreams and Reality... Nojoo, välillä capturaan, välillä en.  Balance Between Motion and Silence on Yukarin helpoin cardi, sen voi streamata useammallakin tavalla. Itse käytän yleensä tuota samaa myötäpäiväistä neliönmuotoista pyörimistä.
Lainaus
Yukari Yakumo Spiriting Away
Ja tässä on toinen niistä helpoista cardeista. Hämäät bulletteja ja liikut joko vaakasuorassa, tai ylös-alas W-muotoisessa kuviossa.
Lainaus
Bewitching Butterfly Living in the Zen Temple
Ride the wheel, lähdet mukaan pyörivään punaiseen merkkiin, sinisen kanssa pysyt alhaalla ja ammut Yukaria.
Lainaus
Shikikami "Ran Yakumo"
Ran liikkuu sinun mukaasi -> Päätät itse millaista patternia väistelet. Itse tykkään pysytellä alhaalla tämän cardin kanssa ja väistellä ylöspäin, jos vain pakollista.

Lainaus
mutta ehdotonta tappoa on se damn survival
Mulla on yksi replay upattuna uploaderiin, missä capturataan BoHaY.
http://replays.gensokyo.org/download.php?id=16927
Toki, tuota cardia vihaan itsekin ja parempi siinä on pommittaa, jos ei täyttä varmuutta tunne asioitten suhteen olevan.

DBF, eli jälkimmäinen survival, ei ole turhan mahdoton. Sitä voi harjoitella IN Spell Practicen card 222:n avulla, jonka aikaisemmat aallot ovat suoraan samat kuin DBF:n kanssa. Odotas, niin otan screenshottia tuosta  DBF:stä IN:n puolella.
Spoiler (click to show/hide)


Ja tosiaan, jos postaat replayn jostain runistasi, voin antaa siitä palautetta. Näin pystyn antamaan vähän yksityiskohtaisempaa neuvoa.
Marked for deletion (old).

Beardmaster

  • Vieras
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #97 : Marraskuu 16, 2011, 16:27:00 »
ei huh huh täällä on paljon juttua. tuun tänne vaa heittää random kommenttia että onneksi itse luovutin touhoun pelaamisen. mulle riitti se kun yritin 10 tuntia päästä touhou 8 extra kenttää ja siihen oikee piste iin päälle kun kuolin vikaan spell cardiin. sillon taisin päättää että ei enää ikinä touhouta + kun viimeisimmät pelit on ollu pelkkää paskaa (fairy wars, ten desires)

EDIT: ka perkele 200 viestiä täynnä

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #98 : Marraskuu 16, 2011, 19:40:23 »
ei huh huh täällä on paljon juttua. tuun tänne vaa heittää random kommenttia että onneksi itse luovutin touhoun pelaamisen. mulle riitti se kun yritin 10 tuntia päästä touhou 8 extra kenttää ja siihen oikee piste iin päälle kun kuolin vikaan spell cardiin. sillon taisin päättää että ei enää ikinä touhouta + kun viimeisimmät pelit on ollu pelkkää paskaa (fairy wars, ten desires)
fairy wars oli mielekiintoinen mutta siihen kyllästyy, ten desires on saman tasonen U.F.O:n kanssa. parhaimpia on kyllä ne TH 2-9.

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #99 : Marraskuu 16, 2011, 22:14:25 »
^Samaa mieltä vaikka en olekaan PC-98 pelejä pelannut.

Tuli pelattua PoFV:tä Normalilla hahmona Marisa. Alkoi ihan hyvin ilman kuolemia..... kunnes pääsin Sakuyaan asti. Ruutu täynnä puukkoja eikä loppua näy, koko ajan saa olla käyttämässä spell cardeja että selviäisi. Kahden kuoleman jälkeen Aya alkaa tappamaan minua. Sama touhu jatkuu kuin Sakuyaa vastaan ja kuolen taas kaksi kertaa. Sitten tulee Komachi. Ruutu täynnä kolikoita ja tietenkin Komachi spämmii samalla Death "Higan Retour":ia ja kuolen. Enkä käytä continueita. Mielestäni epäreiluimmat asiat olivat Sakuyan jatkuva puukkospämmi ja se että Aya ampuu perhosdanmakua. You're not Yuyuko, don't use butterflies! kthxbai.

Erie

  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 366
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #100 : Marraskuu 19, 2011, 21:16:42 »
Vihdoinkin sain sen IN Hard 1CC:n. Nyt olen tyytyväinen.

tsalop

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 506
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #101 : Marraskuu 20, 2011, 18:53:49 »
Parhaimpia kokemuksia tähän asti...
Lotus Land story ja Mystic square läpi normalilla (Reimu, MS:ssä hardilla Yumekoon Mimalla)...

EoSD läpi normalilla (Reimu, valitettavasti ei ollut 1cc)...

PoFV extra auki... Komachilla 4 - kenttään (tuuria, tuuria)...

Pääsin UFO:ssa Byakureniin asti ensimmäisellä pelikerralla (tosin nykyään sorrun
törmäilemään luoteihin kerätessäni pisteitä/voimaa - UFO:ssa erittäin vaikea erottaa)...

Shoot the Bullet Sakuyaan ja Remiliaan asti auki, Double Spoiler Kanakoon ja Suwakoon
asti (lisäksi Yuugiin ja Suikaan asti kaikista korteista kultainen kamera - paitsi Momizin 4-2)...

---

Onko muuten kukaan pistänyt merkille, että 6-7:ssa on järkevää
pysyä miltei jokaisessa kortissa ruudun alareunassa (varsinkin Youmun ja
Prismriverien kohdalla tämä auttoi minua)?

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #102 : Marraskuu 21, 2011, 13:59:27 »


Eräghghghghghghghghg

En capturannu Danmaku Bounded Fieldiä. Lol.
Marked for deletion (old).

Miyuki

  • Vieras
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #103 : Marraskuu 22, 2011, 20:10:26 »
Pelaan UFO:a easyllä. Sanaella, koska.

1. kenttä läpi no problemo, waifuni ei koskaan tuota mulle vaikeuksia.
2. kenttä, pommitan vikan spekan, koska en ole koskaan vaivautunut opettelemaan sitä.
3. kenttä, ja nyt on jotain outoa. Pikkasen outoa, näin ei ennen ole käynyt! Sillä elämät sain täyteen kaikki! Ihme ja kumma! Pommitan kerran, ja olen että mitä, kun selviän hengissä vikan spekan, jota sitäkään en ole vaivautunut opettelemaan.
4. kenttä, joskus se onnistuu, joskus kuolen kahden sekunnin välein. En tiedä miksi näin on mutta on. No en kuole. Eipä mittään, etiä päin!
5. kenttä. Keräilen pommeja, koska elämät on yhä täysiä. Niitä kertyykin se neljä. Pommitan tieni spekojen läpi. : D

Pääsen vikalle kentälle. Ja tajuan. Ei hitto! Viis kenttää kuolematta! 8D Ois aika makeeta, jos pääsisin tän pelin läpi vaan paril kuolemal! Noh, pommeja saan kerättyä muutaman ja niillä pommittelen spekan ja kaks non-spekaa. Sitten vika speka, nou pommeja, kuulen jo luodin osumisen. Silti yritän pyristellä kohtaloa vastaan. Väistelen ja väistelen, sitten PUMM, säihkähdän ja painan x:ää, turhaan, ja luodit ympäriltäni katoaa. Mitäs. Voitin. Mitä? Voitin. Voitin? Mitä?

Iisillähän tämä kaikki, mutta yyyh! ;3;

Anakichi

  • Vieras
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #104 : Marraskuu 27, 2011, 13:57:43 »
tööhöötä pelaillessa itellä on tullut ongelmaksi se, että katson aina hahmoni sijainnista ylöspäin, jolloin osaan ennakoida, mutta hyökkäykset joita tulee takaapäin on silloin tosi vaikea väistää D: enkä osaa opetella eroon tästä tyylistä..