Kirjoittaja Aihe: Pokémon  (Luettu 71507 kertaa)

J_onn_e

  • Tokyo Metropolitan Police Special Vehicle Section 2, Division 2.
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 003
  • Shinohara Heavy Industries AV-98 Ingram
    • Profiili
    • Get money
Vs: Pokémon
« Vastaus #60 : Elokuu 06, 2012, 15:09:04 »
Onko täällä ketään joka risteyttää pokemoneja individual valueiden mukaan?
Numbbilla ainakin kokemusta aiheesta, se breedas vähä aika sitte eeveitä

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #61 : Elokuu 06, 2012, 15:36:49 »
Mutta onko täällä ketään joka risteyttää pokemoneja individual valueiden mukaan? Haluaisin vain jonkun auttavan minua Petililien kasvatuksessa koska 19.8% mahdollisuus saada munaa vanhalta ukolta satojen askeleiden jälkeen ei tunnu höpöltä.

Joo, minä breedailin thousands of (ei nyt ihan) Eeveetä että sain kivoja IV:tä. 31 Sp.A, Sp.Def ja Spd Modest Eevee oli loppu tulos jonka muutin Glaceoniks.

Puuppamies

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 20
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #62 : Elokuu 06, 2012, 15:53:52 »

Joo, minä breedailin thousands of (ei nyt ihan) Eeveetä että sain kivoja IV:tä. 31 Sp.A, Sp.Def ja Spd Modest Eevee oli loppu tulos jonka muutin Glaceoniks.
Kiinnostaisiko Lilliganttien breedaus? Saadaan paljon nopeammin breedattua jos vanhemmilla on eri Trainer IDt ja Petililililit voivat olla ainoastaan naispuolisia joten breed rate on eeerittäin alhainen ilman eri trainerkoodeja. Minun tavoitteena olisi saada Modest Petilil Chlorophylillä ja mahdollisesti hidden power fire mahdollisimman hyvillä IVllä. Olen tehnyt jo itselleni sellaisen kokeilutiimin jota käytin animeconin turnauksessa mutta hävisin kun en tauntannut lucariota joka rauhassa käytti kolmea nasty plottia.

Kuva ei varsinaisesti liity, siinä Haxorukseni ;__;

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #63 : Elokuu 06, 2012, 16:07:45 »
Kiinnostaisiko Lilliganttien breedaus? Saadaan paljon nopeammin breedattua jos vanhemmilla on eri Trainer IDt ja Petililililit voivat olla ainoastaan naispuolisia joten breed rate on eeerittäin alhainen ilman eri trainerkoodeja. Minun tavoitteena olisi saada Modest Petilil Chlorophylillä ja mahdollisesti hidden power fire mahdollisimman hyvillä IVllä. Olen tehnyt jo itselleni sellaisen kokeilutiimin jota käytin animeconin turnauksessa mutta hävisin kun en tauntannut lucariota joka rauhassa käytti kolmea nasty plottia.

Voinhan minä yrittää auttaa. Kuinkas aloitan homman? Mulla on mun Modest Lilligant jossain jota käytin kun menin Blackin läpi niin siitä voin breedailla kai.

Puuppamies

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 20
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #64 : Elokuu 06, 2012, 16:27:58 »

Voinhan minä yrittää auttaa. Kuinkas aloitan homman? Mulla on mun Modest Lilligant jossain jota käytin kun menin Blackin läpi niin siitä voin breedailla kai.
Mää oon jo breedannu noin 90 Petililiä ja olen saanut hyvät IVt breedaukseen mutta ei löydy modest naturea. Jos breedaisit jonkun Grass eggroupin miespuolisen pokemonin http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Grass_%28Egg_group%29 jolla olisi modest nature niin voisimme vaihtaa parhaimpia petililejä ja lopulta saada hieno lilligant. Tai tietenkin jos sinun lilligantillasi on enemmäin koin 3 max IVtä niin voidaan sitäkin käyttää breedauksessa :DD

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #65 : Elokuu 06, 2012, 17:04:18 »
Mää oon jo breedannu noin 90 Petililiä ja olen saanut hyvät IVt breedaukseen mutta ei löydy modest naturea. Jos breedaisit jonkun Grass eggroupin miespuolisen pokemonin http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Grass_%28Egg_group%29 jolla olisi modest nature niin voisimme vaihtaa parhaimpia petililejä ja lopulta saada hieno lilligant. Tai tietenkin jos sinun lilligantillasi on enemmäin koin 3 max IVtä niin voidaan sitäkin käyttää breedauksessa :DD

Sillä minun Lilligantilla ei taida olla kuin 31 Sp.A IV eikä muuta. Nyt breedasin nopeesti yhden Modest male Oddishin.

EDIT: Kokeilinpa tuota Pokécheckkiä. Tässä minun Glaceon.


Puuppamies

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 20
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #66 : Elokuu 06, 2012, 20:57:04 »


Sillä minun Lilligantilla ei taida olla kuin 31 Sp.A IV eikä muuta. Nyt breedasin nopeesti yhden Modest male Oddishin.

EDIT: Kokeilinpa tuota Pokécheckkiä. Tässä minun Glaceon.
Joo Oddish käy hyvin. Tuo pokecheck on äärimmäisen kätevä kun haluaa saada tietyn hidden powerin. Optimaaliset IVt HP firelle olisi 31,30,31,30,31,30. Friendcoodoni on sitten 2967-4317-5540

Edit: Mistä muuten sait pokerussin itsellesi? Haluaisin vain ;_;

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #67 : Elokuu 06, 2012, 21:01:17 »
Joo Oddish käy hyvin. Tuo pokecheck on äärimmäisen kätevä kun haluaa saada tietyn hidden powerin. Optimaaliset IVt HP firelle olisi 31,30,31,30,31,30. Friendcoodoni on sitten 2967-4317-5540

Edit: Mistä muuten sait pokerussin itsellesi? Haluaisin vain ;_;

GTS:ssä kun tradesin niin sain yheltä sen. (Tuli mulla HG:ssä myös randomisti mutta sitä en tajunnu "säilöä")
Voin heittää tolle Oddishille Pokerusin kun mulla on boxissa säilössä useammalle se.

Mun friend code: 1721-5939-8005

J_onn_e

  • Tokyo Metropolitan Police Special Vehicle Section 2, Division 2.
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 003
  • Shinohara Heavy Industries AV-98 Ingram
    • Profiili
    • Get money
Vs: Pokémon
« Vastaus #68 : Elokuu 06, 2012, 21:31:03 »
Mullaki on yhellä charizardilla pokerus ja sain siitä jatkopäätelmien kautta idean hommata shiny Charmander

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: Pokémon
« Vastaus #69 : Elokuu 07, 2012, 17:58:02 »
Murr murr, Raikou:n nappaamiseen menny ultraballeja ihan tuhottomasti D:
Kerran meni oikeen 2 nykäystä ja olin jo bilettänyt sen hiljaisuuden kunnes se sit ei suostunut jäämään perkele! HP ei ihan 1 ole, mutta omat pokemonini lyövät sen sähkötyypin iskullakin kuoliaaksi, oiskohan 5.. pitäs varmaan hommata healBalleja, kokeilla tuon nukuttamista, disablea ja timerballia. MasterBallia en heitä sille... tai jos... kopioisi ja vetäisi kaikki master... hohooo! >: D
Tuntuu kusettamiselta, ei jaksa... tai jos sittenkin...
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #70 : Elokuu 07, 2012, 18:03:48 »
Tai jos sittenkin False Swipe 1hp ja sitten Paralyze (Vähemmän PP tuhlaantuu) tai Sleep (2x chance 1,5x sijaan) ja sitten vaa nakkaa Ultra/Timer/Dusk ballei.

J_onn_e

  • Tokyo Metropolitan Police Special Vehicle Section 2, Division 2.
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 003
  • Shinohara Heavy Industries AV-98 Ingram
    • Profiili
    • Get money
Vs: Pokémon
« Vastaus #71 : Elokuu 08, 2012, 12:51:33 »
Diamondin pokemon liiga ragequit koska omat pokemonit liian heikkoja eikä luonnosta löydy tarpeeks vahvoja tehokkaaseen koulutukseen niin alotimpa platinumin sitte vihdoinki

everinom

  • Vieras
Vs: Pokémon
« Vastaus #72 : Elokuu 08, 2012, 14:38:36 »
Diamondin pokemon liiga ragequit koska omat pokemonit liian heikkoja eikä luonnosta löydy tarpeeks vahvoja tehokkaaseen koulutukseen niin alotimpa platinumin sitte vihdoinki
Grindaa Victory roadilla ja expa sharella. Jos sulla on ykskin pokemon joka osaa water/grass liikkeen niin se on yllättävän helppoa.

Ittelläni Coballionin kehitys kesken. Pitäis vielä 25 levua vääntää. Sen jälkeen vielä espeon...

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #73 : Elokuu 08, 2012, 17:14:07 »
Platinumin Elite Four oli yllättävän helppo, pakko myöntää. Victory Roadilla seilasin edes takasin ja kehitin kaikki lähes 60 levelisiksi ja se oli toinen yritykseni ja voitin tuosta vain. Cynthia tuotti hieman harmaita hiuksia, mutta oma Garchomp rökitti championin oman OHKO Dragon Clawilla. Johton Elite Four taas tuottaa harmaita hiuksia, koska Lance ja Bruno.

Vituttaa ku en voi napata Heatrania, ennen kuin Sinnohin pokedexin kaikki poksut on nähty ;n; Puuttuu kahdeksan pokemonia. Ja yksi niistä on Manaphy. IMPOSSIBRU. En mie mistään pysty saamaan itselleni Manaphya, kun en omista yhtäkään Pokemon Ranger-peliä ja asd, ei koko pokemonia pysty näkemään/saamaan mistään muualta. Ja sen takia en saakaan National dexiä, jonka takia en pääsekään Heatranin kimppuun. Maumau, itkuparku. No jaa, sentäs Giratina kumppaneineen ja muutama muu pokemon tuli lisättyä Blackin pokedexiin, yay.

Mietin juuri että pitäisiköhän jatkaa SoulSilverin peluuta, että joskus voittaisin Redin, saisin Moltresin ja Groudonin..... Sekä yhden Hoennin alotuspoksuista (Treecko se olla pitää).

Numbbi

  • Lv. 9999
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 753
  • EXEC_PHANTASMAGORIA/.
    • Profiili
Vs: Pokémon
« Vastaus #74 : Elokuu 08, 2012, 17:21:38 »
Vituttaa ku en voi napata Heatrania, ennen kuin Sinnohin pokedexin kaikki poksut on nähty ;n; Puuttuu kahdeksan pokemonia. Ja yksi niistä on Manaphy. IMPOSSIBRU. En mie mistään pysty saamaan itselleni Manaphya, kun en omista yhtäkään Pokemon Ranger-peliä ja asd, ei koko pokemonia pysty näkemään/saamaan mistään muualta. Ja sen takia en saakaan National dexiä, jonka takia en pääsekään Heatranin kimppuun. Maumau, itkuparku. No jaa, sentäs Giratina kumppaneineen ja muutama muu pokemon tuli lisättyä Blackin pokedexiin, yay.

D/P/Pt ei vaadi että on nähnyt Manaphyn (tai muutakaan event exclusivea) saadakseen National Dexin ja pyydystääkseen Heatranin.

Ja miten teillä voi olla minkään generationin E4:en kanssa ongelmia? :V