Kumpa mullaki ois joku harrastus, jonka vois linkittää elämään... Mutta mullapa ne liittyy tavalla tai toisella aina sarjakuviin!
Haaveilu. (eng. day-dreaming)
Milloin haaveilen? Harrastan sitä kun herään aamulla, harrastan sitä kun olen koulussa, harrastan sitä kun olen kotona dataamassa ja piirustelemassa ja lukemassa sarjakuvaa (Ainut aika jolloin hoidan monta asiaa yhtä aikaa. :'D). Mistä haaveilen? Riasta (mitä yritän välttää, syystä että ikävä iskee pian kun muistaa kuinka maantieteellisesti haasteellinen tilanne on) tai AmerikkaEnglanti-parituksesta Hetaliasta (joten pääasiassa päässä siis liikkuu tämä FD). Miksi haaveilen? Koska se on kivaa.
Piirtäminen. (eng. pseudo-artisticness)
Milloin piirrän? Katso haaveilusta. Mitä piirrän? Pääasiassa sitä mistä haaveilen, mutta myös kaikkea muuta mukavaa. (Devastani löytyy Touhoutakin.) Sarjakuvien piirto on hyvin lähellä sydäntäni. Miksi piirrän? No se on kiva kun voi piirtää mitä ikinä nyt haluaa vain nähdä piirrettynä. Eli lyhyesti sanottuna: Koska haluan. :3
Sarjakuvien lukeminen. (eng. industrial spying)
Milloin? Melkein aina vapaa-ajalla. Eihän kenenkään elämä ole täydellistä ennen kuin he ovat lukeneet Emma-sarjan kolmekymmentä kertaa läpi! 8D Mitä? No kai sitä eniten hyllystä tulee otettua Emma, Yotsuba&!, Ouran High School Host Club, Lucky Star tai random yaoi-sarjakuva. Viimeistä on kyllä tultu tehtyä huomattavasti paljon vähemmän sen jälkeen kun ei tullut siirrettyä niitä uuteen huoneeseeni. Vapaaehtoisena kun en mene sinne siskoni huoneeseen, jossa ilma on niin tunkkaisen, hiuslakan ja hajuveden hajuinen. Netistä sitten tsiikailen Hetaliaa, joka on ehdottomasti suosikkini. :'D
Cosplay. (eng. Cosplay/that-thing-those-really-weird-fucked-up-geeks-do)
Milloin on minua nähtävissä puvuissa? Kotona kun niitä olen tekemässä ja siinä välillä puen kaikki, mitä on siihen mennessä kasassa päälle ja heilun peilin edessä ja olen täysi fanityttö ja dorka, tai tapahtumassa. Yleensä Ria enemmän tai vähemmän pakotettuna parikseni. Mitäs asuja voimme pongata päälläni? No, ties missä. Ensi vuosi on aika Hetalia-painotteinen, sitten on myös Touhouta, Uminekoa, Strike Witchesiä ja Macross Frontieria. Miksi? Koska olen sellainen dorka joka hyppii peilin edessä saaden fanityttökohtausta, koska on joku tietty hahmo. Bonus kysymys: Mistä revin nämä asuni? Äitini on onnesta soikeana, kun ompelen, että hän kovin mielellään maksaa kankaani etc. Hän on myös hyvin onnellinen että en leikkaa hiuksiani ja värjää niitä kuukauden välein, joten hän suostuu myös ostamaan peruukkeja. (Sitten kun saan ne peruukit, ni aina äiti sanoo et nyt on hienot peruukit, joilla voi kaikki leikkii ja mä oon sillee et EI, KUKAAN EI KOSKE NÄIHIN RAAAWWWR.)
AmerikkaEnkun fanitus. (eng. braindead fangirling)
VOI LUOJA MIKSI? Siksi. Paritus vaan iskee mun romantiikan nälkäiseen teinitytön sydämeeni. ; ; Englannin ihastus Amerikkaan on niin canon että ei voi luoja, niiden suhde on vaan niin kivaa ja niistä saa hyyyvin helposti ihanaa, herkullista USTtä. *kuolaa* Ja sarjakuvaideoiden keksiminen noista kahdesta on helpompaa kuin karkin vieminen lapselta. :'D Milloin? 24/7 Mitä? AmerikkaEnglantia eli USUKta eli Jokeria eli AlfredArthuria eli kahta ylpeää blondia länsimaalaista valtiota, joista toinen on happy-go-lucky idiootti silmälaseilla ja järkyttävän suloisella hiustupsulla ja toinen synkistelevä säälittävä tsundere hassuilla kulmakarvoilla.