Tsallallaa mitäs se Reimali harrastaakaan...
Piirtäminen - Jo siitä lähtien, ko on kynä pysynyt kädessä. Mutta sillai kunnol aloitin, ko tutustuin tähän japanilaiseen kulttuuriin, eli joskus kutosel. Nyt teen tätä oikeastaan päivittäin.
Aasia - Ei ainoastaan Japani, vaan myös Korea, Kiina ja muut Aasian maat. Aloin kiinostuun Aasiasta jo joskus ennen ala-astetta. Kulttuuri on todella kiehtovaa. Kaikki ne puvut, musiikki ja muut. Varsinkin Korea, olen taas koukuttunut Koreaan. Ja ei unohdeta elokuvia yms.
Cosplay - Tämä alko täysin samaan aikaan ko Lapella. Aatelitiin molemmat, et tää vois olla kivaa, ja tässä sitä nyt ollaan.
Pehmolelut - Kerään pehmoja, varsinkin tiikeri-pehmoleluja. Tiikerit ko ovat hyvin suloisia ja komeita kissoja, niin en vaan voinu olla rakastamatta niitä. Jo vissii syntymästä saakka mul on ollut yksi tiikeri-pehmo, ja se onkin rakkain mulle.
Hello Kitty - Aiankin kerään niist yllätysmunist tulevia kisuja ja muuta... Ei ole vielä paljoa mtn, mut toivon mukaan pian saan lisää.
Kirjoittaminen - Rakastan kirjoittamista. Kirjoitan ihan omiakin tarinoita, mutta useiimiten fanficcejä. Vaikka suomenkieleni ei ole mistään parhaimmasta päästä venäläisyyteni takia, mut mulla on aina oikolukioita ja yritän oppiin virheistäni ^^'' (kirjoittaes panostan kirjakieleen (paitsi jos joku puhuu), mut esim. näin netis en kirjoita "koska", vaan "ko".)
Viuhkat - Kerään. Ne on jotain niiiiiin ihania, et uguu ;w; Ei miul viel montaa ole, mut pari kaverii lupas tuodakki miulle Japanista pari, ko tietää, et rakastan niitä :3
Tarkoitus aloittaan;
Tennis (koska se on miusta kiehtova laji, ja mun muutenkin pitee liikkua), figuurien keräys (onhan mul jo muutama, mut ne on hyvin pieniä)
Ei varmaan muuta, olen aika no-life .__.''