Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!  (Luettu 235989 kertaa)

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #45 : Kesäkuu 14, 2011, 18:28:16 »
Tässä on se Normaali moodi soolo Youmu (no focus) Replay
Soolo-Youmun unfocusnopeudella, samalla jotain graze-ennätystä vetäen? D: Wat is this madness?!

Toi unfocus-extra varmaan menis iteltä kanssa pienen reenin jälkeen, Mokou kun on aikas helppo bossi ja Yukarin hitbox nyt on, mikä on. Vaikeuksia tuottais ehkä Fujivara Volcano (Ku en osaaa sitä) ja Honest Man's Death.


Hääh, joku päässyt fairywarsin extran läpi? :O Ite en vaan oikeen sisäistä tota peliä... (Tosin en mä sitä hirveen montaa kertaa ole kokeillut) Onnitteluni!
Marked for deletion (old).

Dodgeball

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 45
  • Mima Sama
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #46 : Kesäkuu 26, 2011, 19:05:07 »
EoSD 4 tason super graze harjoittelua  ;D



video: http://www.youtube.com/watch?v=ipkKSVXNYOA

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #47 : Kesäkuu 27, 2011, 01:25:34 »
Tuos taitaa saada enemmän pisteitä ku tappaa noi ja kerää boxit POC yläpuolella.

Taino en kyl tuosta vaikeustasosta tiedä.

Kiinapatchi? O_o
Marked for deletion (old).

Dodgeball

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 45
  • Mima Sama
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #48 : Kesäkuu 27, 2011, 23:47:44 »
Tuos taitaa saada enemmän pisteitä ku tappaa noi ja kerää boxit POC yläpuolella.

Taino en kyl tuosta vaikeustasosta tiedä.

Kiinapatchi? O_o

EoSD stage practise replay päivitys toimii ainoastaan kiinankielisessä EoSD versiossa. Kiinalaisten touhou fanien foorumissa väittivät että toimii myös englanninkielisessä päivitykesessä mutta itse en ainakaan saanut sitä stage practise replay päivitystä toimimaan... CRC virhettä valittaa :(

Oli sitten pakko asentaa kiinankielinen versio kovalevylle.

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #49 : Kesäkuu 30, 2011, 19:37:46 »
Hyvä päivä tänään, 46% EoSD hardista, 73% IN ja capturasin ekaa kertaa elämässäni Kaguyan ekan o.o Holy shiät

ADD: Tälläista tänään

UFO:n eka taso menee perus rutiinilla kuolematta joskin kuseksin UFO-keräilyn tällä vedolla ja yksi pieni jäi ottamatta, no mikäs siinä.

Toka taso vetää hiukka eri rutiinilla koska se puuttuva pikku-ufo. Sen lisäks vielä joku pirun sininen tuppaa mukaan ja päätän vaihtaa vihreän tullessa kolmikon punaisiin.
Tästä johtuikin se että iso punanen UFO tulikin midKogasassa ja saan vaan yhden palan jolloin tilanne on tasan 4 elämääja 2 pommia.
Vielä yhden elämän ehdin ennen Kogasaa ja onnistun kuoleman just kun toinen non-card vaihtuu A Rainy Night's Ghost Storyyn.
Viimesessä spekassa menee pommi ja matka jatkuu.

Kolmas taso, iso punaufo heti alkuun ja yks elämä sanoo pitchuuun ennen midIchiriniä. Kun Ichirin palaa niin tilanne on 5 3/5 elämää ja 2 pommia
Kuseksin ekan spekan ja kuolen, pommitan perseestä olevan vikan kuten aina ja matkain jatkuu jälleen kohti laivaa.

Neljäs taso on aina perseestä, mutta jokin ihme suojelee meikää siinä luotimeren keskellä enkä menetä elämää tason aikana, pommi kylläkin. Ja mukavasti Nuelta saatiin saaduksi se harvininen ja kaunis 1Up.
Kapteenin saapuessa tilanne n hämästyttävät 7 3/5 elämää ja 1 pommi. Prepare for the rape D:
Eka menee jonkin sortin rutiinilla, Deep Vortex pommilla, seuraavassa spekassa olenkin niin hölömö että kuolen kahdesti.
Sinker Ghost on tapansa mukaan perseestä mutta siitä selvitään yhdellä pommilla. Kapu räjähtää ja edessä siintää Makai.

Viides taso tulee aina olemaan vihani kohde ;A; Siitä huolimatta midNasun tullessa palasin tilanteeseen 7 elkkua tasan, joskin pommia ei ole ;A;
Ihmeen kaupalla selviän noilla Nazrinista hengissä, joskin heti perään punaufoin metsästys vie hölmösti 2 elämää : E
Pommi ennen Shouta ja vitutus alkaa tilanteella 4 4/5 ja yks pommi. Tyhmyyttäni kuolin JA pommitin ekan spekan.
Absolute Justice pommitetaan tiukassa paikassa ja Most Valuable Vajra vie vitutuksissa elkun. Viimeinen menee sinnittelyllä ja pommilla.

Eeppisyys alkaa. Saan kiinni kaikki vihreät ufot ja ammun ison, ja kun jäin kiireisenä väistämään luoteja niin eiköhän se kokonainen pommi menee ihan hukkaan ;A;
Keijujn sadellessa yläruudusta j minun keräillessä vielä viimeisiä elämän rippeitä Nue saapuu uudellen. Perfectona onnistun voittamaan j palkinto on täydet voimat.
Fires of Hokkai vaikenee Jeesukseni saapuessa. 5 3/5 elämää ja 1 2/5 pommia. Jaa-a, eiköhän tästä selvitä.
Eka non-card alottaa sokusemmin kun yleensä ja olen huomannut kuolevani Omen in Purple Mistiin aika usein joten pommitan pois
Mystic Fragrance of a Makai Butterfly vetää helposti kuolematta. Sitä seuraava non-card tappaakin meikän ja Star Maelstorm(;A;) vie pommin, sen jälkeinen non-card vie toisen Byakun alkaessa lähennellä.
Devil's Recitation on hankalanpi kuin Shinkin versio kuviosta, kuolen ja pommitan.
St. Nikou's Airscroll on kaamaaalaaaa. Pommi, kuolen, pommi.
Ja finaali. Flying Fantastica aloittaa pyörimisensä minull ollessa 2 3/5 elämää ja 1 2/5 pommia. Sydämmeni hakkaa.
Palkin ollessa puolillaan laukaisen pommin. Kuolen kohta perään ja uudestan pelastava pommi. Ja....... PUM
Voitto.

En päässyt parhaimpaan pistevetooni (eipä sillä mitään väliä ole, nymmää pääsin läpi 8D)
Pisteet: 120 104030
Elämä: 1 3/5 Pommi: 1 2/5
Power: 3.04
Point Value: 14 860
Graze: 3 532

ADD nro 2: Extraan en halua koskea pitkällä tikullakaan ;A;
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #50 : Heinäkuu 24, 2011, 15:01:47 »
Voitto.

En päässyt parhaimpaan pistevetooni (eipä sillä mitään väliä ole, nymmää pääsin läpi 8D)
Pisteet: 120 104030
Elämä: 1 3/5 Pommi: 1 2/5
Power: 3.04
Point Value: 14 860
Graze: 3 5
Onnea! (: Postaile toki replaytä, jos ehdit :P

Itse aloittelin tässä tänään aamulla IN:n Last Wordien nappailun, nyt napattuina "Blind Nightbird" (Mystia - Card 207), "Emperor of the East" (Keine - Card 208), "Heaven Spider's Butterfly-Capturing Web" (Eirin - Card 210), sekä äskettäin joukkoon liittynyt "Unseasonable Butterfly Storm" (Wriggle - Card 206). 145. kerta toden sanoi. :P


Näistä jälkimmäisin oli selvästi vaikein, kakkosena näistä neljästä seisoo Eirinin Last Wordi 18:lla yrityksellä. :P Seuraavaksi aloitan varmaan tuon Lunatic Red Eyessin jynssäämisen.
Marked for deletion (old).

Skwrl

  • Time Lady
  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 215
  • Ti-ti-tyy~
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #51 : Elokuu 01, 2011, 00:13:52 »
...olin jo menossa nukkumaan, kun sain yhtäkkisen idean pelata PCB:tä. Kyllä kannatti!

Iisi moodo tottakai, ja hahmoksi valitsin ReimuB:n, jolla olen muistaakseni pelannut PCB:tä vain parisen kertaa aiemmin. Mutta jos sillä kerran EoSD:ssä on sujunut, niin miksei täälläkin?

Ykköskenttä ja Letty menevät helposti perusrutiinilla, mutta kakkoskentässä vihaamani Chen ja Pentagram Flight vievät heti yhden pommin. Jo toisen pommin vie se inhottava, onkos se nyt Immortal Sage's Rumbling, jossa isot punaiset pallerot muuttuvat pieniksi valkoisiksi, jotka sinkoilevat sinne tänne ja joita on mahdotonta väistää -__-

Kolmoskenttä ja Liisa-täti menevät nekin kohtalaisen helposti ja elämiä on neloskenttään jatkettaessa muistaakseni viisi, plus neljä pommia.
Neloskenttä, yhyy... Tällä kertaa menee yllättävän hyvin, vaikka Lilyn ihanainen kevätdanmaku viekin heti kättelyssä kaksi elämää ja muutaman pommin. Hämmästyksekseni pääsin Lilyn jälkeen Prismrivereihin asti kuolematta!

Sitten kaikista tähän asti pelaamistani Touhou-peleistä eniten vihaamani pomotappelu. Prismriiverin siskokset ovat täyttä tappoa ja kuolemaa, mutta ihmeen kaupalla ja pommeja tuhlailemalla pääsen kuin pääsenkin kentän läpi ensimmäistä kertaa ikinä! \o/ *tanssii pöydällä*

Jäljellä on yksi elämä ja kaksi pommia, kun alan kiivetä portaita kohti varmaa Youmua ja tällä kertaa varmaa tappiota. Peruskeijujen ammustaso on onneksi suunnilleen samanlainen kuin neloskentässä tai jopa helpompikin, joten pääsen Youmuun asti ilman sen suurempia ongelmia.
...Aikaa hidastavia spellcardeja ömm häh? Hienolta näyttää, mutta en älynnyt väistää ;-; Pari kertaa pommittamalla pääsen vielä hieman pidemmälle, mutta Youmun siistit miekanvedot silpovat Reimu-raukan tällä kertaa suikalelihaksi.

Ennätys tuli kuitenkin tehtyä, jihuu~
Tuosta kun saisi vielä parannettua...
befriend (v.): to use mecha-class beam weaponry to inflict grievous bodily harm on a target in the process of proving the validity of your belief system.

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #52 : Elokuu 01, 2011, 13:25:38 »
...olin jo menossa nukkumaan, kun sain yhtäkkisen idean pelata PCB:tä. Kyllä kannatti!

Iisi moodo tottakai, ja hahmoksi valitsin ReimuB:n, jolla olen muistaakseni pelannut PCB:tä vain parisen kertaa aiemmin. Mutta jos sillä kerran EoSD:ssä on sujunut, niin miksei täälläkin?

Ykköskenttä ja Letty menevät helposti perusrutiinilla, mutta kakkoskentässä vihaamani Chen ja Pentagram Flight vievät heti yhden pommin. Jo toisen pommin vie se inhottava, onkos se nyt Immortal Sage's Rumbling, jossa isot punaiset pallerot muuttuvat pieniksi valkoisiksi, jotka sinkoilevat sinne tänne ja joita on mahdotonta väistää -__-

Kolmoskenttä ja Liisa-täti menevät nekin kohtalaisen helposti ja elämiä on neloskenttään jatkettaessa muistaakseni viisi, plus neljä pommia.
Neloskenttä, yhyy... Tällä kertaa menee yllättävän hyvin, vaikka Lilyn ihanainen kevätdanmaku viekin heti kättelyssä kaksi elämää ja muutaman pommin. Hämmästyksekseni pääsin Lilyn jälkeen Prismrivereihin asti kuolematta!

Sitten kaikista tähän asti pelaamistani Touhou-peleistä eniten vihaamani pomotappelu. Prismriiverin siskokset ovat täyttä tappoa ja kuolemaa, mutta ihmeen kaupalla ja pommeja tuhlailemalla pääsen kuin pääsenkin kentän läpi ensimmäistä kertaa ikinä! \o/ *tanssii pöydällä*

Jäljellä on yksi elämä ja kaksi pommia, kun alan kiivetä portaita kohti varmaa Youmua ja tällä kertaa varmaa tappiota. Peruskeijujen ammustaso on onneksi suunnilleen samanlainen kuin neloskentässä tai jopa helpompikin, joten pääsen Youmuun asti ilman sen suurempia ongelmia.
...Aikaa hidastavia spellcardeja ömm häh? Hienolta näyttää, mutta en älynnyt väistää ;-; Pari kertaa pommittamalla pääsen vielä hieman pidemmälle, mutta Youmun siistit miekanvedot silpovat Reimu-raukan tällä kertaa suikalelihaksi.

Ennätys tuli kuitenkin tehtyä, jihuu~
Tuosta kun saisi vielä parannettua...
Luin tämän, pelasin PCB itsekin pitkästä aikaa, Normal ReimuB 1CC, Happyface.

Aikas hyvin se meni, ensimmäinen pommi tuli käytettyä Chenissä. Alicessa paniikkipommi. Ensimmäinen elämä meni joko Prismrivereissä tai Youmussa. Youmu oli pelkkää paniikkipommia, ja Yuyukossa sitten tuli aika paljon pommispämmiä käytettyä. Pari uskomatonta väistöä tuli kanssa tehtyä. Tallennan nyt replayn videoksi ja tuubaan -->

EDIT: No ei sitten, FRAPS päätti varmaa kolmatta kertaa koko käyttöhistoriassa lagata aivan perkeleesti. Nojaa, lataas sitten replay tästä.
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Kougyoku

  • joku nolo
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 527
  • (´・ω・`)
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #53 : Elokuu 01, 2011, 15:00:36 »
OI MIKSI OLEN NIIN EVO. Pelailin tossa IN:iä ja pääsin iisillä vaan stageen 4 ja siinäkään en edes midbossia vastaan taisteleen D:< Ja toikin oli oma enkka kyseisessä pelissä. Boohoo.
Tosin, olen ainakin mielestäni jo parempi kuin aikasemmin joten eiköhän sitä pidemmälle sitten pääse jos vaan pelaa. ^^' Ja nyt kaikki tulee haukkumaan lyttyyn kuinka huono olen </3

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #54 : Elokuu 01, 2011, 15:03:26 »
Ja nyt kaikki tulee haukkumaan lyttyyn kuinka huono olen </3
Voin sanoa ettet ole huonoin pelaaja tällä foorumilla. Lisäksi kun itse kun aloin pelaamaan, hyvä kun erotin mitkä olivat luoteja ja mitkä taustaa :p Kyllä sitä oppii pelaamaan, itsekin olen pelannut touhouta jo yli kaksi ja puoli vuotta...
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #55 : Elokuu 01, 2011, 15:59:07 »
Ja nyt kaikki tulee haukkumaan lyttyyn kuinka huono olen </3
Voin sanoa ettet ole huonoin pelaaja tällä foorumilla. Lisäksi kun itse kun aloin pelaamaan, hyvä kun erotin mitkä olivat luoteja ja mitkä taustaa :p Kyllä sitä oppii pelaamaan, itsekin olen pelannut touhouta jo yli kaksi ja puoli vuotta...
Taas: Eka pelikerta = En tienny nmistä ampuu/pommittaa, kun sen opin nii hyvä jos pääsin continuella ekaan bossiin, noin 2 vuotta myöhemmin = IN Hardilla läpi \m/ -v-
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.

Kougyoku

  • joku nolo
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 527
  • (´・ω・`)
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #56 : Elokuu 01, 2011, 18:57:41 »
Oh kiva tietää. :3 Jatkankin tässä pelailemista niin eiköhän se siitä~

Skwrl

  • Time Lady
  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 215
  • Ti-ti-tyy~
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #57 : Elokuu 01, 2011, 22:07:40 »
Oh kiva tietää. :3 Jatkankin tässä pelailemista niin eiköhän se siitä~

Harjoittelu kannattaa~ Touhoun tyyppiset pelit ovat minulle ainakin vielä niin uusi tuttavuus (vaikka marraskuusta asti olenkin niitä aina sillointällöin pelaillut) etten vieläkään uskalla siirtyä iisi moodoa vaikeampaan :3 Enkä varmaan siirrykään, tämä riittää minulle ja on tarpeeksi hauskaa ja haastavaa ^^
Minullekin tuo IN:n nelostaso oli kauan kompastuskivenä ja vihaan vieläkin joitakin Marisan spellejä, kun niitä ei vain IKINÄ opi.

Mutta juu, sitten itse asiaan. Eilisestä ennätyksestä innostuneena pelasin jälleen PCB:tä (iisi moodo, ReimuB) ja pääsin vieläkin pidemmälle! Yayy~
Chen vei harmikseni yhden elämän (olin idiootti ja siirryin sivuttain suoraan päin luotia -____-'), mutta kolmostaso menikin kuolematta vaikkakin pommeja välillä tuhlaillen. Neloskenttä alkoi seitsemällä elämällä ja kolmella pommilla. Itsevarmana syöksyin kohti Lily Whiteä, jonka ohitin yhtä pommia köyhempänä.

Prismriverit tuottivat vieläkin kamalasti vaikeuksia, mutta tällä kertaa sain iskettyä takaisinkin! Tuhlasin pommeja säälimättä ja menetin kolme elämää (jälleen yksi todella typerä kuolema - sivuttain päin luotia, joka olisi ollut naurettavan helppo väistää), mutta pääsin kentän läpi. Vitoskenttään mennessä jäljellä oli siis neljä elämää ja muistaakseni kaksi pommia.

Joko sanoin, että Youmulla on hauskoja ja ihania spellcardeja? Aivan upeaa (vaikkakin vaikeaa) ajan hidastumista! Paniikkipommittelin reilusti, kun en tajunnut monienkaan luotikuvioiden jujuja. Viimeiseen(?) spelliin tultaessa jäljellä yksi elämä ja kaksi pommia. Youmu siirtyy ruudun alalaitaan ja mietin tyhmänä, että mitäs nyt tapahtuu... *viuh!* Youmun salamannopea sirtyminen oikealta vasemmalle aiheuttaa *pitchuuuuun~*:in, ja hämmennyksen ja vihansekaisen huudahduksen. En ehtinut reagoida lainkaan. Alhaalta ylöspäin kulkevat luodit ovat ehdottomasti huijausta ja noita punaisiakin palluroita on mahdoton väistellä. Käytän viimeisen pommini, mutta tulen ajetuksi nurkkaan. Kuolen.

Olo on iloinen, kun pääsin näinkin pitkälle ja tein jälleen uuden ennätyksen, mutta ketuttaa kamalasti, kun Youmulle jäi vaivaisen pieni napu elämää jäljelle. (Olisin ehkä mahdollisesti voinut päästä kuutoskenttäänkin asti, mutta..!)
Josko huomenna taas uudestaan...
befriend (v.): to use mecha-class beam weaponry to inflict grievous bodily harm on a target in the process of proving the validity of your belief system.

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #58 : Elokuu 01, 2011, 23:21:27 »
Lainaus
Ja nyt kaikki tulee haukkumaan lyttyyn kuinka huono olen </3
Huonous on suhteellista. Ei kenekään iisimoodopelaajan odoteta vetelevän 1CC Lunaticcejä. En minäkään pidä itseäni huonona Touhounpelaajana, vaikeen tosiaankaan pääse sille tasolle, millä ne parhaimmat pelaajat liikkuvat. - Huonous on itseasiassa pelkkä harha, joka johtuu itselleen aiheuttamistaan ylilyövistä tavoitteista.
Luin tämän, pelasin PCB itsekin pitkästä aikaa, Normal ReimuB 1CC, Happyface.
Vaikutti siltä kyllä, että viime pelistä on aikaa, borderin voi meinaan räjäyttää pomminapista, ei tarvitse bulletteja. Rescurrection Butterfly... ? Nojoo, lopussa taisi sielläpäin kädet ruveta tärisemään, kun on voitto niin lähellä. :P Sinänsä Yuyukon viimoiseen spelliin PCB:ssä petyin lievästi: tuo henkiinherätetty perhonen nyt vaan on ihan liian helppo ollakseen bossin viimeinen cardi. (vrt. Scarlet Gensokyo / End of Imperishable Night: -Dawn-, -Rising World- & etc. / Mountain of Faith / Hell's Artificial Sun (..|.. spelli joka estää mua saamasta sitä Nodeaths Suika-normalia. <....<) / Flying Fantastica) Onneks Rescurrection butterfly hoidettiin loppuun IN:n Yuyukon Last Wordin muodossa; Saigyouji Flawless Nirvana on orgasmia itseään. Nojoo, lisätääs nyt sit vielä. Pelin viimeisen bossin viimeisen spellin pitäisi näyttää tältä. Suosittelen toki lataamaan replayn ja kuuntelemaan samalla tätä. Mahtavuus ylittää kuvailtavan rajat. (ei siis minun pelitaitojeni mahtavuus (enemmänkin feilaus, katsoen yrityskertojen määrää <...<) vaan tuon spellin, se on vaan niin kaunis. ;_;)

Youmun spelleistä tuli mieleen, että asdfg en tiedä mitä sillä on Easyllä. (Tai en muista) Käväsen tsekkaamassa nimet, editoin jutut sit. Joop. Jos tulee mieleen, että saatan spoilata jotain/paljastaa tulevia spellejä tms, elä katso linkkejä. Pahoittelen, mikäli meinaan spoilata jotain. ;_; Eli, Youmun koko idea on hienosti pohjautua ajanpysäytykseen, kyseinen ominaisuus tekee spelleistä mahdollisia, jos ne muuten olisivat mahdottomia. (Taino, ainakin normaaleille ihmisille mahdollisia -.-') Fasting of the Young Gaki on esimerkillinen tapa yhteen hidastuksen käyttötarkoitukseen: hidastuksen aikana väistäminen helpottuu: reagointiaika kasvaa. Bullettivyöry kannattaa siis väistää sen ajan rakenteen muuttumisen aikana. 200 Yojana in 1 Slash on mielestäni vähän erilainen, en tässä niinkään suosittelisi juoksemaan päätäpahkaa punaisiin palloihin ja koettamaan väistää niitä ajanhidastuksen aikana. Sen sijaan, kun Youmu aikaa hidastaa (ja ennenkin sitä), kannattaa kattoa, mihinpäin bulletit sinkoilevat, ja lentää kohti paikkaa, jossa näitä bulletteja on vähiten. -> Vähemmän väistettävää. Karmic Punishment kuuluu täysin samaa patternia noudattaviin spelleihin: kun sen kerran on oppinut, ei spelli hirveän hankala ole. Five Signs of the Deva helpottuu kanssa tämän ajanhidastuksen ansiosta. Bulletit muuttuvat samanvärisiksi ja ajan pysähtyneisyyden vallitessa sinulla on enemmän aikaa katsoa, mihin liikkua. Ks. Spellissä kannattaa mennä sinne, missä luoteja tulee vähiten, ja pysyä about paikallaan, liikkuen vain vähän.


Joo ja kerrotaan nyt ajankuluks tästäkin, vaikkei tämä mikään varsinainen saavutus olekaan. Elieli, pelailin tuossa parit spellit tarkistaakseni IN:n iisimoodoa Youmu soololla. Jottei homma olisi mennyt liian helpoksi, päätin vetää unfocusilla ja kattoa kuinka pitkälle rahkeet riittää. Tässä tilanne Kaguyan alussa:


Onnistuin sitten ihan naurettavasti kuolemaan kahteen Kaguyan nonspelliin ja missasin Rainbow Danmakun lentämällä päin autiomaan ainoaa kaktusta siinä vaiheessa, kun ks. spelliä oli jäljellä noin 3sec. D:


Tässä vielä lopputilanteesta kuva:


Joo, eli onnistuin kusemaan noi Kaguyan Last Spellitkin, joka ikisen (jopa Morning Mistin. :D) Voisi ihan huvin vuoksi koittaa saako parempaa runia aikaiseksi vähän selkeämmässää tilassa ollessa.
Marked for deletion (old).

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #59 : Elokuu 04, 2011, 03:04:54 »
Tulin tuplapostaamaan ihan sen kunniaksi, että pelasin uudestaan Imperishable Nightiä Easymodella. Jeeee. Idea oli sama kuin viimeksi: Youmusoolo, ja koska en osaa käyttää focusia, niin tietenkin unfocusedina koko rundi. Palautetta otan ihan mielelläni vastaan (ei tarvi jatkossa tuplapostata lol), TreasuRANCE voi tulla trollailemaan kuinka paska olen.

Reblay

Peli alkaa, olen tuota ekaa kenttää harjoitellut jonkin verran grazettamaan. Tosin tuohon Wrigglen ekaan nonspelliin täytyy olla joku parempi keino grazettaa, bulletteja olisi vaikka muille jakaa, mutten saa niitä kiinni. ;_; Perkele.

Taidan tällä kertaa (en nyt muista enkä ole katsonut omaa replaa vielä, katsastan sen tämän postin jälkeen) kuitenkin saada sen 100+ grazea ennen varsinaista ykköstason bossfightiä, mihin tähtään. Wriggleä olen jonkun verran harjoitellut ilman focusia grazettamaan, mutta en nyt tässä jaksa enää yöllä hirveästi keräillä. Bossi menee suht. omalla painollaan ilman ihmeellisempää temppuilua. Kakkostason alussa yli 500 grazea... Onhan se okei, muttei mikään syy olla tyytyväinen. :<

Kakkostasossa on paljon tavaraa jota voisi grazettaa heleposti. Ei kiinnosta, en jaksa. Keräilen ks. tason spellit ja jatkan eteenpäin voitokkaasti: minulla on vielä kolmisen elämää jäljellä. Tämähän sujuu hyvin!

Kolmostasossa luoteja olisi ihan mukavasti, mutta menenkin tästä keskeltä enkä kiinnitä niihin mitään huomiota. Hahahaha repikääs siitä bulletit. Enpäs grazennut teitä, ottaako päähän. Niin ottaako? Keinen alussa ei ole vieläkään yli tuhatta grazea ja alan hieman panikoida. En tosin vieläkään rupea mitään supergreissausta harrastamaan, sori.

Nelostaso on ihan kiva, tässä tasossa pommeja saa enemmän kuin elämiä Flandrella. Pommeja on tosin kentän lopussa ihan liikaa, joten näytän Marisalle taivaan merkit yhden Deathbombin avulla. Näytin velhottarelle vähän loitsuja, hah.

Viitostaso on IN:n viitostaso, ajattelen puolet stagesta kahvikuppia ja meinaan jo pommittaa Tewin muistaen että pelaan Lunaticciä ja tulee se perus Lunaticin luotiryöppy naamaan. Käsi on jo x-napin kohdalla kun tajuan että bulletteja tuleekin huimat kaksi kappaletta. Pelottavaa.

Reisen on normaalisti ihan naurettava bossi, mutta Youmusoolon unfocusnopeudella Reisenin ensimmäinen normiattack ei ole sieltä helpoimmasta päästä, ei edes iisimoodolla. Joten pommitan ihan reilusti tämän attackin helvettiin, painan vahingossa pomminappia yhden spellin aikana (asjkhksdfhksdjhasfjkldfjGLLLLLLLL) ja loput vedän perusrefleksien mukaan.

Kaguyan stagessa meinaan kuolla kerran, mutta enpäs kuolekaan. Onneksi, olisi ollut aika hiton ikävää aloittaa alusta tässä vaiheessa peliä. Eirin välibossina menee omalla painollaan, eipä tässä ole mitään kummempaa. Kagyuan muutama normiattack on Lunaticilla aika ikävä (samoin kuin täysin easymodessa täysin ripatut kaksi viimeistä spelliä.), mutta näin iisimoodolla näissä ei ole yhtään mitään väistettävää. Paitsi ehkä tässä sinisten pallojen attackissa, joka muistuttaa epämääräisesti Flover Dream Vineä.... 100x helpompana. Eli ei vaikeuksia.

Last spellit tuottavat sitten jonkin verran vaikeuksia, yksi niistä on Youmusoololla ilman focusia ihan hirveää paskaa jopa iisimoodon versiossaan, sen feilaan. Toinen on suht. mahdollinen, mutta senkin feilaan. Viimeinen viidestä on hiton helppo ja hauska, mutta kuolen siinä johonkin. Pitää katsoa mihin kun en pelatessa nähnyt mihin kuolin.

Tässä siis tilanne pelin loppuessa.
Marked for deletion (old).