AKLJSKLAJDFKJSDHKHSDKFHASDJKJFHKLAJSHFJKASHFKSHDKFJHASDKJF
--------------------------------------------------
Mutta nyt onnistuin! Kani kaatui! Buhahahaaaa! ja kuolin sitten seuravassa kentässä, perhana. :[
Jjjjjeeeessss!
Kanako kaatui vihdoinkin! 8D Ja jäljelle jäi vielä yksi ylimääräinen elämäkin~
ReimuA ja iisi moodo kyseessä :3
Vieläkin tärisee kädet, sen verran jännitti siinä lopussa. Seuraavaksi pitää varmaan alkaa yrittää joko PCB:tä pidemmälle (ensiksi ainakin Yuyukoon asti, sitten voi alkaa haaveillä läpi pääsystäkin) taikka EoSD:tä~
Pääsin tossa IN:n läpi 1cc normalilla (eka 1cc), n. puolentoista kuukauden epäaktiivisella pelaamisella. Oli kyl hieman vituttavaa kun joutu tyylii kymmenen kertaa retrytä koko peli pelkän parin spellcardin takia, saatika sitten niitä yrityskertoja et on päässy sinne asti. Nyt se kuitenki on onnellisesti ohi ja päätyin siirtyä PCB:hen
Melkein pääsin Imperishable nightissa hardin 1CC läpi. Toiseksi viimeisessä spekassa sitten mokasin. Ärsyttää että oli niinkin lähellä. Kaguya mokomakin...
Onnittelut ja lisää yrityksiä vaan itse kullekin teistä, vielä ne menee!
Onnea. Itse olen yrittänyt tuota mutten jonkun sadan yrityksen jälkeen enää jaksanut. UFO Lunatic on aivan kauheata harjoitella.
Ainii, tätäki pitäis pelata. D:
Juu, UFO lunatic on ihan kauhiaa kyllä. Hitto vie, ton kanssa. Mites, sä olit kuitenkin jaksanut Byakurenin practiceen avata? O_o Urgh.