Mitenhän tämän nyt pistäisi kauniisti...
Monista asioista olen ollut eri mieltä jo aikaisempiin arvosteluihin verrattuna, mutta LoLKin arvostelu oli viimeinen niitti. Annettujen pisteiden perusteella pelin pitäisi olla parempi kuin MoF ja yhtä hyvä kuin EoSD, mikä ei ainakaan minun mielestäni pidä paikkaansa. Muutenkin arvosanoja katsellessa voisi tulla siihen tulokseen että kaikki pelit ovat jotakuinkin yhtä hyviä, mikä ei jälleen mielestäni pidä paikkaansa. Tekstistä pisti myös silmään se kuinka sanoit Junkon olevan pelisarjan helpoimpia loppuvastuksia. Mitä nyt nopeasti replaysta tarkistin niin ainakin normalilla Junkolla oli terveyspalkkeja 6 sekä yksi survival-spell, eikä taistelu todellakaan ollut helppoudella pilattu. Tästä päästäänkin seuraavaan asiaan: mihin vaikeustasoon arvostelut perustuvat? Screenshottien perusteella näyttäisi olevan easyllä pelattu ainakin osa peleistä, mikä ei ole kokonaisuuden kannalta hyvä asia. Arvosteltava peli olisi hyvä pelata useammalla, ellei jopa kaikilla vaikeustasoilla hyvän kokonaiskuvan saamiseksi. Sama pätee pelattaviin hahmoihin.
Että sellaista. Mutta mikäpä minä olen paskana pelaajana muita tuomitsemaan ja mielipiteistä on turha väitellä.