Ensin iski työkiireet, sitten keuhkokuume, seuraavaksi hajonnee kovalevy ja sen jälkeen onkin kaikki tekosyyt kasassa… Ehkäpä lisään lankaan kyselyn, jossa lukijat pääsevät arvailemaan ensi kuun syytä todellisen päivityksen puutteelle.
Koska mitään kummempaa ei tässäkään kuussa siis tapahtunut, päätin kirjoittaa kertauksen siitä mistä Satori Maidenissa on kysymys ja missä tällä hetkellä ollaan.
Satori Maidenin on tarkoitus olla yksinkertainen puzzlepeli, missä Satori jahtaa sisartaan vaaroja väistellen ja aarteita keräillen… Pienehkön pääpelin lisäksi Satori Maidenissa olisi mukana tasoeditori, joka käytännössä on pelin tärkein ominaisuus sillä se mahdollistaisi pelaajalle omien karttojen tekemisen.
Tällä hetkellä toimiva tasoeditori on saatu valmiiksi ja kaikki pelissä käytetty grafiikka on suunniteltu ja osittain tehty. Tasoeditori tosin ei vastaa graafiselta laadultaa lopulliseen versioon haluttua ja mitä grafiikkaan tulee ainoastaan spritejen parissa on puuhasteltu; käyttöliittymä pitää vielä kokonaan suunnitella ja tehdä.
Tällaista tällä kertaa… Ensi kuussa toivottavasti viimeinkin jotain näytettävää monien kiertelyiden ja kaarteluiden jälkeen.